wtorek, 24 października 2017

Nowy Bullet Journal



To właśnie czas nowego bullet journal'a 
  Nadszedł ten czas, w którym skończyłam mój bullet journal, zaczynam nowy. Tym razem nie są to kropki i nie ten sam model. Tamten był dla mnie za mały, chodzi mi o format, nie mieściłam się z rozpiskami. 

Wybrałam zwykły zeszyt w jasną kratkę ze śliczną okładką w kwiaty



Ma on 160 kartek, twardą okładkę- wszystko, co mi trzeba. 
Uznałam, że nie będę w nim robić rozkładówek, bo od tego mam mój kalendarz, w poprzednim bujo i tak ich często nie uzupełniałam. 

To taki zeszyt do wszystkiego, jak chcę piszę w nim kolekcje, ulubione cytaty, piosenki i inne. 
Pokażę Wam co jak na razie w nim mam.











Co myślicie? Staram się, żeby był jak najśliczniejszy ale też praktyczny, nie chcę powtarzać wszystkich kolekcji ani storn ze starego, bo nie widzę w tym sensu. Chyba, że coś będzie mi naprawdę  bardzo przydatne. 

Mam nadzieję, że się podobało, czekam na Wasze opinię w komentarzach ♥

7 komentarzy:

  1. Jak zwykle świetny post! Na jakie studia wybierasz się po rozszerzonej geografii ? /Anla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam jeszcze sprecyzowanych studiów, jedyne co wiem, to, że chcę studiować w Poznaniu, kierunek nie mam pojęcia, geografię zdaję, bo się tym interesuje :3

      Usuń
  2. Ja również niedawno skończyłam swój zeszyt w kropki z Narcissus i też dla mnie ten format był zbyt mały a poza tym nie otwierał się na płasko. Od września prowadzę Bullet Jornal w turkusowym zeszycie z Oxfrodu w kratkę i dużo lepiej mi się w nim pisze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki skończenia całego! na pewno będzie on dla ciebie świetną pamiątką do wspomnień w przyszłości. Mi do skończenia jeszcze trochę zostało, i nie wiem czy wtedy wybrać notes w kropki z Narcissus o którym zawsze marzyłam czy zwykły :/ Powodzenia w tworzeniu dalej swojego BuJo!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku pięknie go zdobisz! Wszystko przemyślane, ciekawe strony i ta satysfakcja gdy można zakreślać to co już się wykonało. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę super. Można w nim znalezc mnóstwo ciekawych rzeczy z tego co widzę. Chyba się skusze na coś podobnego

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger