środa, 4 października 2017

Bardzo jesienny post

Kalendarzowa i astronomiczna jesień zaczęła się już tydzień temu. W tym poście chciałabym Wam pokazać moje sposoby na ten piękny, jesienny klimat 💗


 1. UDEKORUJ SWÓJ POKÓJ 
🍁 Lampki choinkowe; ja akurat swoje mam w pokoju cały rok, ale to właśnie w jesienne wieczory robię się niem najlepszy klimacik.


🍁 Świeczki i kocyk; to dwa przedmioty, które bardzo kojarzą mi się z jesienią. Polecam świeczki jabłkowo-cynamonowe ♥ 


🍁 Halloween'owe dekoracje; zawsze możecie sięgnąc po halloween'owe dekoracje kupne, lub zrobić samemu. 


2. CIUCHY 

🍁 Słowo kluczowe- CIEPŁO 
wszelkie szaliko koce, swetry, bluzy, to wszystko to Twój najlepszy przyjaciel. Wszystko w ślicznych jesiennych barwach, brąz, pomarańcz, szary, biały, ciemny zieleń ♥


3. CIEPŁE NAPOJE
🍁 Dyniowa kawa; Popularna kawa sezonowa ze Starbucksa "Pumpkin Spice Latte". Możecie ją także zrobić sami, ale o tym już niedługo ♥


🍁 Duuuuużo herbatek owocowych


🍁 Gorąca czekolada; klasyka gorących napoi, polecam zrobić ją sobie z piankami 


4. WIECZÓR FILMOWY 

Samemu, lub ze znajomymi. Najważniejsze- kocyk i coś pysznego do picia. No i dobry film, oczywiście. 
Tutaj macie parę filmów, które osobiście polecam

Klasa Pana Tourette'a
Bye Bye Man
Wizyta
Lol (2012) 
Życie, którego nie było
Bridget Jones 3
Szkoła bez nazwy
Love, Rosie 

5. LISTA "TO DO"

Zrób sobie listę "do zrobienia jesienią". Na razie zostawię Was tylko z tym, bo w następnym poście chcę Wam pokazać moją listę ♥


6. IDŹ DO LASU

O tej porze roku las, moim zdaniem, jest najpiękniejszy. Porób piękne zdjęcia, pospaceruj z psem, ukochanym, przyjaciółką, lub sama. Tylko się nie zgub!



Nie wiem, co mi się stało, że aż tak bardzo przeżywam jesień, ale na prawdę nigdy jej nie doceniałam i teraz z wielką chęcią chcę robić wszystkie jesienne rzeczy ♥ Dlatego właśnie na blogu będziecie mieli pełno jesiennych rzeczy w tym miesiącu 😄

Mam nadzieję, że post się podobał, podzielcie się opiniami w komentarzach ♥



13 komentarzy:

  1. Uwielbiam jesień, to moja druga (po zimie) ulubiona pora roku. Jeśli chodzi o ubrania to moim zdaniem niezbędną rzeczą jest duża ciepła chusta którą można suę okryć jak kocem kiedy jest zimno w szkole :D I tak, duuuużo herbatek owocowych <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię jesień - ale tę naszą POLSKĄ. Uwielbiam szelest liści. Dywanowe mozaiki z liści poprawiają mi humor. Oczywiście nastrój, dobra herbatka i dobry filmik - to dobre połączenie na zakończenie dnia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jesień. Najbardziej za kasztany :) mam ich mnóstwo w siatce. Codziennie pod przedszkolem mojej córki leży pełno kasztanów. Cudowne są. Kocham też kolorowe listki. I żołędzie też. Chciałabym żeby to była prawdziwa złota jesień. Twoje sposoby na jesień są super :)

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień bardzo mi się kojarzy z Kanadą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej... Ale nastrojowo! ♥ Uwielbiam wszystkie pory roku, a te zdjęcia wyciągnęły to co w jesieni najpiękniejsze! Chociaż brakuje mi kasztanów! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jesień,o tej porze roku mam urodziny 🌸 Ale właśnie ja też nigdy jej tak jakoś nie przeżywałam.Super post,przydatny.Od dzisiaj muszę "wykonać" wszystko z listy "To do" ❤😂

    ~Sandra ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień jest taka klimatyczna! Pachnące świeczki są dla mnie nieodłącznym elementem na jesienne wieczory. :) Gdyby tylko trochę mniej padało. No coż, pogoda w tym roku nie rozpieszcza. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj w tym roku to jest ciężko :( Ale trzeba sobie radzić :D

      Usuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger