poniedziałek, 24 lipca 2017

Naszyjniki z żywicy [2]

  Dzisiaj chciałam tylko pokazać Wam nowe naszyjniki z żywicy. 


  No dobra, może nie aż takie nowe, bo Ci którzy zaglądają na mój fanpage na Facebooku mogli już je widzieć.

Niestety zdjęcia nie są tak ładne, bo były robione telefonem, a już aktualnie te naszyjniki zostały sprzedane, więc to jedyne zdjęcia, jakie mi zostały.



To taki lajcikowy post, następny będzie już bardziej konkretny 😀
Macie jakieś specjalne życzenia odnośnie postów? O czym chcielibyście czytać? Zostawcie komentarz ♥

14 komentarzy:

  1. Naszyjniki nie w moim guście, ale sama z chęcią bym się pobawiła z ich robieniem :) Jeśli chodzi o posty to może jakieś wakacyjne DIY, oczywiście bujo i czekam też z niecierpliwością na bjuti czwartki!!!
    Anla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak pisałam, Bjuti czwartki wracają, ale co 2 tygodnie, więc spodziewaj się 3 sierpnia ♥

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł i sprawa. Czekam na post z bujo i jakimś DiY wakacyjnym.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zakochana w tych zawieszkach z żywicy, fajnie wygladalaby koniczynka czterolistna wlasnie w formie takiej zawieszki 💗
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślałam, już na początku ale nadal szukam czterolistnej koniczynki :D

      Usuń
  5. Składam zamowienie osobiste xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nie ma sprawy :D
      Jak coś to pisz na fb lub e-mailu ♥

      Usuń
  6. Piękne, delikatne, naturalne;) Super są!;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger