poniedziałek, 5 czerwca 2017

Life is a journey - podróżnik



Dzień dobry kochani ♥ 

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój nowy nabytek- podróżnik. Od razu powiem, kupiłam go w Biedronce za 25,99, może jak się sprężycie jeszcze parę zostało. 
Kocham podróżować, dlatego też wybrałam akurat taki zawód jak technik hotelarstwa. Podróże bardzo mnie inspirują, robienie zdjęć to moja pasja, może jeszcze nie umiem tego robić dobrze, ale bardzo się staram i mam nadzieję, że z biegiem czasu będę robiła to coraz lepiej. 

Zbliżają się wakacje- więcej wyjazdów, wycieczek, podróży. Chcę mieć wszystko w jednym miejscu, począwszy na Szczecinie, w którym byłam w środę-czwartek tydzień temu, kończąc na Europie, a może nawet innym kontynencie, kto wie. 

Jeśli chodzi o sam podróżnik posiada on 160 stron na zapiski, 3 mapy, naklejki i koperty. Wszystko Wam zaraz pokażę.




Magnesowe zamknięcie jest super, bo mamy pewność, że nic nam nie wypadnie. Ma wielkość nieco ponad zwykły zeszyt A5.



Tak, jak mówiłam- koperta, czyli miejsce na różne pamiątki z podróży: pocztówki, bilety, mapy, ulotki.






Uwielbiam mapy, mogę się na nie patrzeć godzinami. Tutaj mamy mapę Polski, Europy i Świata. Ogólnie mapy, oprócz patrzenia na nie są do zaznaczanie miejsc, w których się było, bądź które chce się odwiedzić. Dodali do tego znaczniki- naklejki, które zaraz pokaże. 






Te pierwsze to znaczniki, ale tu nasuwa się jedyny minus tego podróżnika. Znaczniki są moim zdanie za duże, tym bardziej, jeśli chcemy zaznaczać np. wyspy. Jeden znacznik zajmuje powierzchnię miasta- bezsensu, muszę wymyślić coś innego na oznaczenia.
Te drugie paski to naklejki, żeby móc przykleić zdjęcia do notesu.





Tak prezentują się kartki- tak, jak mówiłam, moją pierwszą podróżą w tym notesie była dwudniowa wycieczka do Szczecina, opisałam już całą, zostało mi tylko wklejenie zdjęć. 

Mam nadzieję, że Wam się podobał post, może ktoś z Was też ma ten podróżnik? A może zrobił sam i prowadzi go już jakiś czas? Pochwalcie mi się w komentarzach ♥ 

Serdecznie zapraszam na mojego blogowego instagrama https://www.instagram.com/modelinaagaty/

16 komentarzy:

  1. Super sprawa. Zbieram też różne bilety, bileciki więc teraz będą w jednym miejscu. Mam nadzieję, że jeszcze uda mi się kupić ten podróżnik :) Dzięki za recenzję. Pogłaskaj ode mnie psiaka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogłaskane ♥
      Z tego co dzisiaj widziałam jeszcze trochę ich zostało, mam nadzieję, że się załapiesz!

      Usuń
  2. Bardzo fajny !! Muszę lecieć szybo do którejś z biedronek! Fajnie się prezentuje! czekam na więcej stron z niego! Zapraszam Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny gadżet- taki dziennik z podróży :) obok zdjęć najlepsza forma zachowania wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie rzeczy są naprawdę fajne! Możemy zapisywać tam swoje przeżycia, myśli, plany.
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nienawidzę papierów i staram się jak najwięcej fotografować i digitalizować. Pisze wszystko w komputerze. Ale jak lubisz pisać dziennik w formie tradycyjnej, oglądać papierowe mapy i zbierać pamiątki no to miłej zabawy (i wspomnień). Szczecin też jest fajny do odwiedzenia. Nie tylko dalekie kontynenty. Również koło naszego domu można znaleźć ciekawe miejsca. Zapraszam do mnie - marktheartist.WORDPRESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pierwszym miejscu zawsze będą dla mnie zdjęcia, jako pamiątka wspomnieć, jednak też nie lubię mieć ich na komputerze- koniecznie muszą być wywołane. Uważam, że najpierw trzeba zwiedzić to, co jest w zasięgu ręki, a później porywać się na inne kontynenty :)

      Usuń
  6. Od dawna myślałam o takim podróżniku, w którym mogłabym zachować wspomnienia, ale jakoś nie mogłam się za to zabrać. Jeśli go dorwę to biorę się do działania. Fajna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie to wygląda :) Przydatna rzecz
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny :) Dzięki za recenzję :) Chyba też się w taki zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny! A zdjęcia wychodzą Ci prześlicznie! Trzymam kciuki,żeby szło Ci coraz lepiej.U mnie nowy post.Buziole;*

    ~Sandy ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie coś podobnego chciałam sobie kupić. Swietny pomysł

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger