sobota, 3 czerwca 2017

Jak zacząć swój Bullet Journal [3] Dodatki do ozdabiania Bujo

Dzień dobry ♥ 
Ostatnio pokazywałam jak zacząć miesiąc w bujo. Dzisiaj pokażę Wam jakich "dodatków" używam, aby podkreślić indywidualność mojego organizera oraz nadać mu kreatywny wygląd.


CZEGO UŻYWAM DO MOJEGO BULLET JOURNALU

Pisadła- to dla mnie priorytet, uwielbiam pisać cienkopisami, mój wybór to Stabilo, ale ostatnio przekonałam się do Staedtlerów, bo piszą bardzo cienko i mają śliczne pastelowe kolory.

Zakreślacze- nie lubię zakreślać jakiś ważniejszych wydarzeń, wolę je po prostu napisać na kolorowo. Zakreślaczy w bujo używam do napisania najpierw nimi danego słowa, a następnie poprawienie tego cienkopisem- bardzo podoba mi się taki efekt i jest idealny na nagłówki. 

Karteczki- karteczki samoprzylepne nie dość, że słodko wyglądają to jeszcze dla leniwych mogą być alternatywą do robienia tygodniówek- wystarczy przykleić karteczki,a nie męczyć się z tabelkami.

Naklejki- mam ich mnóstwo i najchętniej obkleiłabym cały bujo nimi, ale niestety, większość to wypukłe, a potem trudno się piszę, gdy na poprzedniej stronie coś nam przeszkadza. Dlatego właśnie mam alternatywę- sama rysuję i wycinam rysunki, bardziej mi się to podoba i mam większe możliwości. 



Pieczątki- Uwielbiam je, nie są aż tak drogie- w empiku za jedną pieczątkę około 8zł, są wielokrotnego użytku, a wzory są prześliczne.

Washi tape- u mnie służą głównie do ozdabiania boków w zeszycie, można z nimi pokombinować i zastąpić tabelki właśnie washi :)

Mam nadzieję, że post Wam się podobał, w następnym opiszę trackery i inne potrzebne do bujo rzeczy. Miejcie dobry dzień ♥




5 komentarzy:

  1. Mam prawie te wszystkie rzeczy co pokazałaś , według mnie dodają uroku!! Zapraszam Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post ❤ Muszę zakupić sobie Washi Tape,bo akurat tego nie mam w swoich zapasach C: Czekam na dalsze posty Bujo❤

    ~Sandy
    Pinkmuffinbysandrus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne przybory. Ja niestety tego wszystkiego nie mam, ale muszę sobie kupić

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne przybory. Kiedy ty znajdujesz na to czas? :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger