sobota, 27 maja 2017

Przesyłki z Beads i Kreatywnego Straganu ♥

Dobry wieczór ♥ Dzisiaj trochę późno post, ale miałam trochę spraw do roboty. I tak jestem z siebie super dumna, że nie przełożyłam tego na jutro tylko skrupulatnie, tak jak w bujo zostało zapisane wstawiam posta. Dzisiaj przesyłkowy haul.
Mam dwie urodzinowe przesyłki- z Beads i Kreatywnego Straganu. Bez przedłużania, pokażę Wam najpierw przesyłkę z Beads ♥
 Zwykłe torby papierowe, żebym mogła wysyłać biżuterię słodko zapakowaną 
 Brokat, bo brokatu nigdy za wiele
 Kabaszony, ostatnio robiłam z nich pierścionki i wyglądają ślicznie.
 To chyba po prostu opakowania od tabletek takie powleczki, ale byłam bardzo ciekawa tego, więc wzięłam 2 zwykłe i jedną z karteczką w środku
 Bazy do pierścionków
 Narożniki ozdobne do bujo

 Silikonowe foremki

Suszony kwiatek 

Teraz czas na zakupy z Kreatywnego Straganu



 Oczywiście, jak zawsze nie mogę patrzeć na rozmiary niektórych rzeczy tylko po prostu je zamawiam, myślałam, że zamawiam malutkie kubeczki przypominające takie do shake'ów a okazały się 7 cm kubeczkami.



 To są najśliczniejsze kabaszony, jakie kiedykolwiek zamówiłam ♥







7 komentarzy:

  1. Fajne zakupy, ten kaboszon szczególnie. Ja właśnie czekam na przesyłkę, bo musiałam uzupełnić swoje zapasy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne rzeczy! ❤ Chyba też coś zamówię ^^ I jeszcze raz bardzo chciałam Ci podziękować za to,że odpisałaś na mój komentarz;*******
    Zapraszam do mnie,za niedługo nowy post.

    ~Sandy ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I nie ma za co, już zaglądam do Ciebie! ♥

      Usuń
  3. Jej! Sporo tego, czekam więc na twoje kreatywne wyroby.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger