sobota, 8 kwietnia 2017

Bullet Journal [5]

Dzień dobry kochani ♥ 


Nie miałam ostatnio w ogóle sił, chęci ani motywacji, żeby napisać coś na blogu. Ze współpracami nic a nic nie wyszło, ani jedna firma mi nie odpisała. Trochę smutno się zrobiło, ale co tam, trzeba żyć dalej! Jak nie dziś to jutro. Wierzę, że ktoś jeszcze mojego bloga doceni, więc nie ma co się smucić. 
Dzisiaj mam dla Was Bullet Journal. Mam zamiar kupić zeszyt w kropki w końcu, bo chcę zrobić sobie dniówki, tygodniówki itd. Co prawda mam mój kalendarz, ale on jest bardziej szkolny i wolę nie pisać w nim listy "todo" w której byłoby np. PAMIĘTAĆ, ŻEBY KUPIĆ PODPASKI
Także, 29 kwietnia jadę na Pyrkon, a co za tym idzie do Tigera ♥ O tak, będzie haul. Mam zamiar wtedy pokupować jakieś rzeczy na konkurs, który się już szykuje.
Nie przedłużając, oto moje nowe strony Bujo 😚


11 komentarzy:

  1. Fajny taki zeszycik, mam podobny <3 według mnie bardzo pomaga się zorganizować
    Zapraszam Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, uwielbiam organizację :3
      chętnie zobaczę Twój!

      Usuń
  2. Miałam kiedyś coś w stylu Bullet Journal, ale ogonkom chyba niezbyt się spodobał - pogryzły połowę zeszytu a z okładki zrobiły sobie poduszeczkę :P Pozatym i tak to nie jest dla mnie - nie umiem prowadzić go tak estetycznie jak Ty :c

    Pozdrawiam i zapraszam :3
    pozytywnie-szczurnieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, nie trzeba estetycznie, ważne, żeby pomógł się zorganizować! No ale, jeśli się szczurkom nie podobał, to nie ma co :p

      Usuń
  3. Piękny bullet journal. Za każdym razem gdy go widzę wydaje mi się coraz piękniejszy

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny BuJo! Nie martw się, my doceniamy twojego bloga! A ty-Modelujesz PRZEPIĘKNIE! A BuJo superstar! xD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger