czwartek, 2 marca 2017

Modelinowe zamówienie

Hejka ♥
Dzisiaj mam dla Was coś modelinowego- moje pierwsze poważne zamówienie na kolczyki. 

Tak, nastał ten czas, kiedy mam pierwsze zamówienia z modeliny, wcześniej były to pojedyncze kolczyki dla koleżanek. Jednak ostatnio po prostu zadzowniła do mnie pani, która prosiła o 8 par kolczyków, bo widziała moje ogłoszenia na OLX i bardzo jej się spodobały. Nawet nie jesteście w stanie sobie wyobrazić, jaka byłam szczęśliwa, w końcu ktoś obcy docenił moją pracę na tyle, że chce mieć ode mnie biżuterię ♥ 






Jak myślicie, wyszło okej? 😊Już mam następne zamówienie, tym razem bardziej skomplikowane, bo ma o być.. ORKA, zawieszka orka. Nie jestem pewna, czy podołam temu, ale zobaczymy!

Następna sprawa, to to, że może niektórzy zauważyli, na fanpagu na fb staram się pisać i wstawiać zdjęcia modeliny regularnie, chcę zadbać także o moje social media. Chciałabym, żeby mój blog bardziej "wybił się" w blogosferze, bo sądzę, że 6 lat prowadzenia bloga to sporo, a ja, patrząc na inne blogi nie zrobiłam za dużo postępu. Niestety, teraz blogi tracą na rzecz kanałów na YouTube oraz Instagramów, ale mam nadzieję, że kiedyś osiągnę to, czego chcę. 
Chciałabym zacząć współpracować z innymi blogami, lub formami, ale niestety moja tematyka bloga jest dosyć trudna, blogi kosmetyczne oraz modowe nie mają z tym takich problemów. 
Większość współprac zaczyna się niestety od 1000 obserwatorów, a u mnie z obserwacjami jest problem. Nie chcę nikogo zmuszać, ani spamować wszędzie ZAOBSERWUJ MNIE, ZAOBSERWUUJ! Dlatego po prostu muszę się bardziej udzielać, nie wystarczy już tylko pisać na blogu, mam tego świadomość, więc działam, a nie narzekam! ♥

Wstawiam jeszcze świnkę, którą ostatnio zrobiłam. Jak wiecie nie jestem zbyt dobra w figurkach, bardziej mi wychodzi jedzenie ale to nie wyszło najgorzej!




Aaaa! Coś jeszcze! 
Już od poniedziałku ruszam z "małym sklepikiem", na razie na facebook'u, link jeszcze wam prześlę, jak na razie wstawiam na sam fanpage, bo może akurat kogoś zainteresuje <3 Modelina Agaty Fanpage

Dziękuję Wam za każdy komentarz, każdą miłą opinię, każdy lajk i każdą obserwację! Jesteście wspaniali, miejcie dobry weekend! ♥

14 komentarzy:

  1. Mi bardzo się podobają.
    https://www.facebook.com/krafciarka/ może przyda się jakaś inspiracja. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tobie! Jeśli się dąży do celu, to na pewno się go osiągnie! Życzę dalszych sukcesów. Figurki są przeurocze.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już piszę maila, mam nadzieję, że odczytasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne figurki! Masz talent kochana! Chętnie zamówię coś z modeliny.Co polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeśli masz czas,to zapraszam na mojego bloga pinkmuffinbysandrus.blogspot.com

      Usuń
    2. Dzisiaj wstawiam na fb biżuterię na sprzedaż, może znajdziesz coś dla siebie <3

      Usuń
  5. Wow! Gratuluję zamówień. Na pewno bardzo się ucieszyłaś gdy ktoś tak Cię docenił. Nie dziwię się, masz talent :)
    Obserwuję!
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki super! Wcale się nie dziwię, że się spodobały;))
    A świnka przesłodka, masz talent!;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger