poniedziałek, 20 lutego 2017

Bullet Journal [4]

Hejka,  dzisiaj mam dla Was kolejne strony mojego Bullet Journal'u 


Jak na razie, jak sami widzicie cienko u mnie z postami, ale spokojnie, wszystko odżyje, dajcie mi troszkę czasu. Jak na razie przechodzę mały kryzys blogowy- jak średnio raz na pół roku, więc muszę po prostu to przeczekać i potem znowu zasypię Was postami! Możecie mi pisać, o czym najchętniej tu czytacie, to by mi naprawdę bardzo pomogło ♥

Okej, przechodząc do zeszytu

Dzisiaj wish lista- ale to takie rzeczy, które już od dawna chodzą mi po głowię. Druga kartka, to rzeczy, których mam zamiar się nauczyć- muszę tylko dobrze wszystko rozplanować i wierzę, że kiedyś uda mi się tego wszystkiego.
Tutaj mam bardzo fajną stronę- chciałam, żeby mój każdy dzień był produktywny, żeby nie było dnia, gdzie nie zrobiłam nic pożytecznego. Dlatego właśnie zrobiłam taki oto tracker- każdego dnia muszę zrobić przynajmniej jedną z 5 rzeczy.
Tutaj tracker, jeśli chodzi o włosy, bo bardzo bardzo dbam o włosy i chcę je zapuścić, wiec taki tracker jest idealny.
Poza Bullet Journal'em, zrobiłam porządek na mojej tablicy przy biurku- wszystko ładnie rozwieszone, nie ma już bałaganu. 
Zrobiłam weekly planner- czyli plan na cały tydzień, jest mi o wiele prościej, jak mam wszystko rozpisane.
Oprócz tego poprawiłam mój Tracker podlewania kwiatów. Ostatnio nie wstawiłam na bloga, tylko na fanpage na fb - zapraszam na niego serdecznie ♥ Modelina Agaty
Tak wygląda w zeszycie, ale jest bardzo nie czytelny i trudno się w nim połapać. Zrobiłam nowy- na jedną kartkę, jeden miesiąc.
Mam nadzieję, że Wam się podobało, bardzo byłabym wdzięczna, gdybyście w komentarzach napisali o czym najchętniej czytacie, lub o czym chcielibyście czytać ♥

15 komentarzy:

  1. Twój BuJo jest cudowny! Sama się na nim opieram kiedy robię swój. Jesteś bardzo kreatywna i masz ogromny talent! Chciałabym kiedyś móc dorównać Ci chociaż w malutkim stopniu.
    zwariowanaartystka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to naprawdę dla mnie duże osiągnięcie, że ktoś bierze przykład z moich prac ♥

      Usuń
  2. Powiem ci, że twój prezentuje się świetnie :)
    Coraz bardziej rozmyślam nad jego założeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Mam nadzieję, że założysz i będziesz miała dużo pomysłów na strony :3

      Usuń
  3. Super wygląda :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie zrobiłaś to! Z tym tackerem z kwiatkami mnie zainspirowałaś i zrobię taki dla siebie w moim BuJo :D

    Pozdrawiam, http://ksiazkiwglanach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, mam nadzieję, że pochwalisz się efektami na swoim blogu ♥

      Usuń
  5. Cudowne! Kiedy jakieś modelinowe cuda? Nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny BuJo! Jak ty je robisz? MAGIA @.@ XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny BuJo, szkoda, że brak mi cierpliwości do takich rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, chwilę nad tym spędzisz, może akurat Ci się spodoba :3

      Usuń
  8. oj podziwiam za wytrwałość w dążeniu do celów. Ja też mam swoją kosmetyczną wish listę ale w głowie ;)

    Pozdrawiam,
    kosmetyczne--szalenstwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger