wtorek, 24 stycznia 2017

Organizacja przede wszystkim

Witam ♥ Jak Wam się podoba nowy wygląd bloga? Chciałam, aby nie był już taki przesłodzony, wystarczy, że moje posty takie są 😁 
 Dzisiaj trochę o organizacji- bo nad tym już sporo czasu pracuję. Lubię być zorganizowana, a dzisiaj pokażę Wam parę rzeczy, jak poprawić Waszą organizację.


Co zrobić żeby być bardziej zorganizowanym?

Osobiście uwielbiam wszystko planować, robić tysiące list "to do", zakreślać najważniejsze rzeczy, mieć kalendarze, plannery itd. Mi bardzo pomaga to w organizacji czasu i wiem, że zrobię wszystko, o niczym nie zapomnę i nie zmarnuję czasu na głupoty. 

Planner/kalendarz


Prowadziłam Bullet Journal, tak, jak pokazywałam Wam w tym poście  Bullet Journal. Był to taki prawdziwy BuJo, który miał spełniać swoje zadanie, coś jak kalendarz, ale robiony całkowicie samemu. Wiecie, że uwielbiam takie rzeczy, ale robienie dniówek, tygodniówek i innych nie było dla mnie. Wolę mieć już gotowy schemat i z wyprzedzeniem planować. Nienawidzę też pomyłek, przekreśleń i tego typu spraw, a w BuJo miałam ich bardzo dużo. Jednak nadal go prowadzę, ale trochę inaczej, co pokazywałam i nadal będę pokazywać w kolejnych postach.

Lista "to do"


Jak dla mnie lista "to do", czyli lista "do zrobienia" to podstawa każdego dnia, w którym mam więcej do roboty. Robię takie listy praktycznie codziennie, bardzo ułatwia mi to pracę i na wszystko starcza mi czasu. Listy później wklejam do kalendarza, lub po prostu robię takie listy w kalendarzu.

Organizacja na biurku


Miejsce pracy to też sprawa priorytetowa, w porządku i ładzie o wiele łatwiej będzie nam pracować. 

Kalendarz

Kalendarz naścienny to też fajny pomysł na organizację i zapisywanie ważnych spraw hasłowo. 

Mam nadzieję, że post Wam się podobał, pomógł i zachęcił do większej organizacji! Chciałam ponadto bardzo bardzo podziękować za komentarze pod poprzednim postem, jesteście naprawdę kochane ♥ 

13 komentarzy:

  1. Ja używam tylko kalendarza i kalendarzyka"planer" , a co do listy "to do" to świetny pomysł, nowy wygląd bloga jest dobry taki czysty, u mnie jest różowo i chyba słodko xd więc zapraszam i sama oceń http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To do list często robię, ale nie codziennie, tylko na np. ferie albo weekend. Z prowadzeniem dziennika chyba nie dałabym rady, zwykle zapominam o tym po trzech dniach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wygląd bloga,wszystko jest przejrzyste i czyste:) Post jest bardzo ciekawy,też wolę być zorganizowana i wszystko sobie zapisywać,to ułatwia życie ;) Obserwuje ♥
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się,żeby był właśnie czytelny i przejrzysty ale przy tym bardzo kobiecy :3

      Usuń
  4. Dzięki za kilka fajnych porad, ja też lubię organizację, to jedna z podstawowych rzeczy w pracy z rękodziełem :) Podoba mi się Twój blog, na pewno będę tu regularnie zaglądać, zapraszam też do siebie:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Porządek dla mnie również jest bardzo ważny, nie lubię mieć bałaganu na biurku kiedy mam coś zrobić :) Fajne porady!
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląd bloga jest CUDNY! Notka bardzo przydatna. W pełni zgadzam się, że kalendarze ułatwiają organizację - bez nich jestem strasznie zakręcona. Co do list "to do" - nie robię ich. Tylko od czasu do czasu na kartce wypisuję, chociażby zadania z matmy, które muszę zrobić. Pozdrawiam - Amil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Każdemu co innemu odpowiada, mi akurat lista bardzo pomaga w organizacji :3

      Usuń
  7. Wygląd bloga jest bardzo piękny. Co do listy,,to do" nie robię ich. Może po zobaczeniu tego posta zacznę to robić

    OdpowiedzUsuń
  8. Na począku muszę powiedzieć, że to świetny wpis, pisany naturalnym językiem,ispirujący. Super wygląd bloga bardzi lubię ten szablon. Muszę przeczytać jeszcze inne wpisy😁 I obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger