czwartek, 29 grudnia 2016

Zakupy Tiger ♥

Dzisiaj haaaaaul zakupowy z Tigera- mojego sklepu życia ♥


Tu akurat świeczki z Ikea- moje ulubione, o zapachu cukierków
Mini talerzyki, które w sumie używam jako podstawki na te właśnie świeczki- wyglądają przeuroczo ♥ I różowe chusteczki higieniczne

Taśma bilecików lub kuponów w duszki, nie pytajcie po co, były śliczne i za 4 zł 200 sztuk
Kubki na kawkę, kupki na sok, kieliszki 
Naklejki serduszka, naklejki HOME MADE, długopisy kulkowe i tępe, ale za to śliczne nożyczki
Słomki, mieszadełka do kawki, mini girlandy, które też nie wiem po co, ale na pewno kiedyś mi się przydadzą!
 Mini zestaw do naprawiania okularów, bardzo, bardzo przydatny, z małymi śrubokręcikami, śrubkami zapasowymi, lupką i szmateczką
Piórnik Pizzza ♥ i kalendarz ze Świata Książki 

6 komentarzy:

  1. Świeczki o zapachu cukierków muszą być cudowne ;) A piórnik z pizzą wymiata :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super zakupy :) Udały się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam jakie cuda z tego wszystkiego zrobisz. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten piórnik boski<3 Zapraszam na mojego kreatywnego bloga http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Tigera. To mój ulubiony sklep, wszystko tam jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger