sobota, 17 grudnia 2016

Czas Na Święta [3] Tutorial na piernikowe ludki z modeliny

Hejcia! Wiem, że wczoraj miał być post, ale nie dałam rady- wynagradzam Wam to dzisiaj, zamiast tematu, który miał być zrobiłam tutorial na ludziki z modeliny, mam nadzieję, że to Wam się bardziej przyda i spodoba :)
Nie chcę przedłużać, oto prosty tutorial ♥

1. Co będzie nam potrzebne?
- modelina w czterech kolorach: zielony, czerwony, brązowy i różowy

- szczoteczka do zrobienie faktury
- dłutko (można użyć główki od pineski)
- nożyk do modeliny
- czarny lakier do paznokci
- polewa lub biały lakier do paznokci
2. Dzielimy brązową modelinę na 3 części, formujemy je w takie kształty:

3. Z podłużnej części wycinamy mały trójkąt, kciukiem odciskamy miejsce na głowę.

4. nakładamy głowę do podłużnej części, odwracamy na drugą stronę i lekko wałkujemy.


5. Szczoteczką do zębów robimy fakturę całego pierniczka.

6. Dłutkiem robimy oczy i buzię, z czerwonej i zielonej modeliny robimy małe kuleczki i przyczepiamy, jako guziczki. Z różowej robimy rumieńce. 

7. Pieczemy (jeśli Fimo 110 stopni, 18 minut), po wystygnięciu lakierem do paznokci (jeśli pędzelek jest gruby, nabieramy lakier wykałaczką) wypełniamy twarz ludzika. 
8. Na koniec robimy polewę- ja mam z Kreatywnego Straganu, ale jeśli nie posiadacie wystarczy biały lakier :)
 
I nasze ludziki już są gotowe, mam nadzieję, że Wam się podobały

8 komentarzy:

  1. Jakie one urocze! Masz talent kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają jak do schrupania. Ładną by ktoś miał niespodziankę.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie ludziki! Szkoda ze nie do jedzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne! Muszę kiedyś spróbować je ulepić. Zaskoczyłam się, że można kupić "polewę". Ja tu się męczę i zawsze mieszam fimo liquid ze startą białą pastelą... Ułatwiłaś mi życie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger