czwartek, 3 listopada 2016

Zakupy TIGER

Hejcia! Dzisiaj mam dla Was to, co kupiłam w Tigerze w Bydgoszczy :3
Bardzo bardzo mi zależało, żeby do niego pojechać, bo to chyba mój ulubiony sklep ze wszystkich. Oprócz sklepu pozwiedzałam też całą Bydgoszcz, która baaaardzo mi się podoba ♥
Nie przedłużając, oto co kupiłam.




Na pierwszy ogień- Brush peny, niestety okazały się mocnym niewypałem. Wiem, że brush peny za 6 zł nie będą jakieś zachwycające, jak te za 50 zł, ale nie myślałam, że będzie aż tak źle. Pędzel jest w nich zbyt miękki, co nie pozwala na wykonanie dobrej kreski. Poza tym 2 z 4 wydają się jakbym używała ich rok i były na wyczerpaniu. 
Coś do mojego Bullet Journala (który ukaże się już w następnym poście :3) czyli naklejki za 4 zł, taśma tęczowa 2 zł.
Zeszyt 10 zł i notes 4 zł- oba czyste, jeszcze nie mam pojęcia do czego mogę je użyć, ale będą spokojnie czekały na odpowiednią porę

To straaaasznie mi się podoba. Mini kolorowanki mandal :3 Idealne do torebki, ja akurat uwielbiam takie rzeczy, kiedy jest trochę czasu, a jestem poza domem zawsze można pokolorować mandale - 4zł
Przecudny kalkulator panda ♥ 10 zł, oraz chusteczki, w sumie nic nadzwyczajnego, ale bardzo mi się podobały-  1zł
No i ostatnie- mini kalendarzyk na biurko na 2017 rok. Bardzo mi się przyda, lubię takie małe użyteczne rzeczy :3 4 zł

To tyle z moich zakupów, już szykuję następny post na sobotę z moim Bullet Journalem, bo przeszedł małą zmianę i chciałam się nim z Wami podzielić. Zapraszam do komentowania! ♥

3 komentarze:

  1. Suuuper rzeczy! Chciałabym pojechać do Tigera i zrobić zakupy. Niestety do najbliższego mam bardzo daleko!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger