sobota, 1 października 2016

Bullet Journal [1]

Hejcia ♥ 
Dzisiaj mam dla Was mój Bullet Journal o którym pisałam ostatnio. Jakiś czas temu wstawiłam strony z BuJo, ale był to stary, kartki prześwitywały i postanowiłam zamienić go na lepszy, czyli na zeszyt z twardą okładką z Oxfordu. 
Staram się prowadzić go tak, żebym ja się we wszystkim połapała i było w nim to, co dla mnie najważniejsze. 


 Tutaj mam zwykłe tygodniówki, ciągle szukam najlepszego ułożenia ich, żeby było mi wygodnie i wszystko było czytelne i proste.
Tu mam tracker, który do końca nie jest trackerem, bo tracker to zaznaczanie rutyn, które wykonujesz np. w tygodniu. Po prostu miało to wyglądać inaczej i już nie chciałam kreślić i wyrywać kartek. 
Powiem Wam szczerze, że dzięki takiej rozpisce o wiele wiele lepiej mi się uczy, wiem co mam po kolei i kiedy zrobić. 
Tutaj po lewej stornie zrobiłam sobie taką "skarbonkę", czyli odkładam do słoika co miesiąc 20 zł i żeby co miesiąc o tym pamiętać, zaznaczam zakolorowaniem całego miesiąca.
Tutaj tracker pisadeł, czyli moje cienkopisy ze Stabilo, wolę wiedzieć, jakie już mam, a których ciągle mi brakuje.
Tutaj wydatki i przychody, żebym mogła całkowicie kontrolować na co wydaję i kiedy.
 I tutaj organizer blogowy, czyli posty, tutoriale, do zrobienia. Jak na razie jestem w trakcie doskonalenia mojego Bullet Journala, więc to jest na prawdę dopiero początek. 
A Wy, macie Bullet Journale, lub jaki jest Wasz sposób na organizację wszystkiego? :3

4 komentarze:

  1. Ja najczęściej zapisuję wszystko w kalendarzu, ale Twoja metoda też wydaje się być ciekawa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale to slicznne <3. Chyba sobie taki zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny sposób na zapisywanie wszystkiego. Musialas się bardzo napracowac . Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł i dużo pracy w to włożonej. Podziwiam.:D Uwielbiam plannery. Chyba zainspiruję się i stworzę własny. :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger