sobota, 10 września 2016

Obudowy na telefon DIY

Hejcia! Dzisiaj przychodzę z fajnym pomysłem, który ostatnio wymyśliłam. Dosyć długo miałam zwykłą gumową obudowę ombre, na telefon, którą w sumie miałam w gratisie do szkła hartowanego za 2,75 na Allegro. Wczoraj wpadłam na pomysł, że można wsadzić wyciętą w kształt obudowy kolorowankę. Niestety, jako, że nie umiem dobrze i ładnie kolorować kredkami, zostawiłam taką, jaką jest. Moim zdaniem wygląda świetnie.




Pomyślałam, że kolorowanka to dla mnie mało kreatywne zadanie, bo tylko wycięłam.. Więc zaczęłam sama rysować, na wzorze od obudowy :)







Niestety, jak już wspomniałam mam tylko wersję obudowy ombre, więc nie ma co kolorować, ale już zamówiłam zwykłą i czekam, aż do mnie dojdzie ♥ 
Wcale nie musicie wydawać na obudowę 20-30 zł, wystarczy trochę chęci i czasu :3 
Mam kilka innych pomysłów, więc ja zabieram się do roboty i efekty zobaczycie, jak przyjdzie moja obudowa <3
 


12 komentarzy:

  1. Fajnie się zapowiada, czekam na dalsze posty o obudowach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą jeszcze przynajmniej 2 lub 3 posty związane z obudowami :3

      Usuń
  2. To najlepszy sposób na własną obudowę. Raz kupiłam taką z nadrukiem i szybko się zniszczyła. :C Teraz tylko własnoręczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Kupne nie dość, że kosztują około 15-20 zł, lub więcej to jeszcze bardzo szybko się ścierają. O wiele lepiej kupić zwykłą silikonową za 2zł i mieć pełno motywów do wyborów :3

      Usuń
  3. Super! A jeszcze pytanko,podasz strony na których kupiłaś wiga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go od koleżanki, ale nie zbyt mam jak ją spytać, gdzie ona kupiła :/

      Usuń
  4. Jak dla mnie pomysł niesamowity! Nie zastanawiałam się do tej pory nad samodzielnym wykonywaniem wkładów do obudowy. Wybrałam sobie sklep z obudowami na telefon, który oferuje bardzo wiele kolorów i zamówiłam transparentną, by też popróbować takich rozwiązań :D Bardzo dziękuję za natchnienie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger