poniedziałek, 5 września 2016

Bullet journal

Witam! Dzisiaj znowu tematyka notesów, zeszytów itd. Konkretniej, chcę Wam powiedzieć czym jest Bullet journal, jak ja zrobiłam swój, oraz podać przykłady, co możecie w nim zawrzeć, jeśli zdecydujecie się taki zrobić. Oki, nie przedłużając oto efekt mojej pracy nad bullet journal





 Tą stronę zaczerpnęłam od jednej z użytkowniczek grupy --> Bullet Journal Polska naprawdę polecam tę grupę, jest na niej świetna atmosfera, wiele bardzo pomocnych ludzi, inspiracji ♥

Jak na razie tyle, ale ciągle dorabiam coś nowego, więc spodziewajcie się kolejnych efektów już nie długo. Ale czym w ogóle jest bullet journal?
Bullet journal jest to coś w rodzaju organizera, tylko bardziej sprecyzowany. Taki organizer+kalendarz w jednym. Moim zdaniem jest to po prostu inna nazwa na kalendarz i organizer. Zapisujemy tam listę rzeczy, które musimy zrobić w danym dniu, ważne sprawy, spotkania i inne takie. Moim zdaniem fajnie to wygląda, bardzo przyjemnie mi się go robi, więc uznałam, że może Was to zaciekawi.




2 komentarze:

  1. Moim zdanie strony na których zapisujemy swój codzienny humor to strzał w dziesiątkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł. Też muszę założyć sobie, jakiś kalendarz/organizer, bo o wielu rzeczach notorycznie zapominam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger