czwartek, 25 sierpnia 2016

WYNIKI KONKURSU

Cześć :3
Dzisiaj WYNIKI KONKURSU
Ogólnie chciałam Wam powiedzieć, że prawdziwych zgłoszonych było 2-3 osoby, reszta nie zgłosiła się według regulaminu, czyli albo tylko skomentowała, albo tylko udostępniła itd. 
Jako, że to pierwszy konkurs postanowiłam nie dyskryminować pozostałych, którzy nie do końca zapoznali się z regulaminem. Zgłoszonych było 7

 Nagrodą, jak wiecie był organizer, ale postanowiłam jeszcze dołączyć list oraz zrobione przeze mnie kolczyki babeczki. Jak widzicie u góry każdy miał swój numer, który zależał od tego, kto zgłosił się w komentarzach, potem brałam te osoby, które np. tylko udostępniły post na fb. Użyję generatora liczb, bo wylosowania zwycięzcy.
Wygrała Ola Dąbrowska, bardzo bardzo gratuluję, skontaktuję się z Tobą na Facebook'u. 
Mam nadzieję, że konkurs się Wam podobał, chciałam zrobić konkurs na 100.000 wyświetleń, bo już niewiele brakuję. Możecie pod postem pisać, czy bylibyście zainteresowani następnymi konkursami, pozdrawiam :3



4 komentarze:

  1. Dziękuję. Nie mogę się doczekać kolejnego konkursu

    OdpowiedzUsuń
  2. Gartuluję zwyciężczyni :*
    A co do kolejnego konkursu, jestem jak najbardziej na tak :D
    Oby 100 tys. wyświetleń pojawiło się szybko ;)
    Pozdrawiam, V.S. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, czekam na kolejne konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To znów ja, mam nadzieję, że się na mnie nie pognieeasz, ale nominowałam Cię do Liebster Blog Awards :)
    http://avalon-land-of-artist.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-awards.html?m=1
    Pozdrawiam, V.S. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger