poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Smashbook? Notes? Organizer?

Hejcia ♥
Witam Was w poście, na który chyba trochę osób czekało. Poprzedni mój wpis o tej tematyce cieszył się dużą popularnością, więc mam nadzieję, że ten będzie taki sam. Mam dla Was znowu coś w rodzaju smashbook'a. Może kogoś to zainspiruję. Czym jest Smashbook mówiłam w poście, który napisałam długi czas temu, znajdziecie go tu -> Smashbook
To co Wam dzisiaj chcę pokazać nie do końca jest smashbookiem, ale tak bardzo mi się podoba, że chcę się nim z Wami podzielić. 
Tak, jak widzicie po tytule jest to notes, organizer i smashbook w jednym. Uwielbiam zeszyty typu "do wszystkiego". Właśnie dlatego zrobiłam taki notes, wybrałam na spirali, ponieważ jest idealny, jeśli chodzi o wklejanie różnych rzeczy, a mały format sprawia, że jest bardzo, bardzo poręczny :3 
Koniec gadania, sami zobaczcie!












To jeszcze nie wszystkie kartki z notesu, ale chciałabym teraz dać tylko kilka, żebyście mogli zobaczyć więcej w następnym poście, jeśli oczywiście się spodoba :3 Czuję się super, bo mam pełno pomysłów na nowe posty i zabieram się za robienie wszystkich, żebyście mieli co czytać ♥ Czekam na Wasze komentarze co do tego, bo bardzo chcę wiedzieć, co o tym myślicie ^^

3 komentarze:

  1. Fajny miałaś pomysł na ozdobienie notesu. Na pewno będzie przydatny, bo skoro jest niewielkich rozmiarów to wszędzie będzie można go zabrać. Lubię tego typu posty i czekam na więcej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie wiecej, już mam przyszykowane :3
      Dziękuję za miłe komenatrze <3

      Usuń
  2. Świetny
    Chyba Twoje ozdobione zeszyty/organizery/smashbooki lubię najbardziej. <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger