sobota, 20 sierpnia 2016

BACK TO SCHOOL #3 jak ozdobić przybory szkolne?

Tak, jak mówiłam dzisiaj mam dla Was post, jak ozdobić przybory szkolne, żeby nie wyglądały nudno. Już wspominałam, że nie lubię wydawać więcej na jakieś ślicznie ozdobione rzeczy ze sklepu, tylko wolę je zrobić sama. Także zaczynajmy!
Wystarczyło dodać parę białych kropek zrobionych białym lakierem do paznokci, żeby podkreślacze miały swój urok. 
Korektor również polakierowałam brokatowym lakierem, moje motto to brokatu nigdy za wiele, więc, jak dla mnie wygląda dobrze :3
Klej obkleiłam taśmą dekoracyjną. Nie ma co bardziej go dekorować, ponieważ i tak szybko się skończy, więc takie ozdobienie wydało mi się najlepsze

I tu jest moim zdaniem hit sezonu. Brokatowe długopisy, zrobione ze zwykłych, tanich długopisów. (za 10 sztuk zapłaciłam 1,50 w Carefourze) Bardzo łatwo się je robi, choć jest przy nich sporo bałaganu. Pomysł znalazłam na YouTube, ale nie będę przypisywać go konkretnej youtuberce, ponieważ we wszystkich "back to school" je widziałam. Jeśli nie znajdziecie, jak je zrobić, chętnie zrobię dla Was tutorial. Nie robiłam go teraz, bo nie chcę komentarzy, że "zgapiam" od innych, więc odsyłam Was na YouTube ;)
I ostatnią rzeczą, którą ozdobiłam jest linijka. Pomalowałam ją lakierem oraz dodałam taśmę dekoracyjną

To wszystko na dzisiaj, mam nadzieję, że pod konkursem będzie coraz więcej komentarzy, jeśli ktoś jeszcze go nie widział, zapraszam tutaj Konkurs :3 
Edit: Wiem, że niektóre osoby nie posiadają fb, a chciałyby wziąć udział w konkursie, proszę, aby te osoby napisały do mnie na email agataa.art@gmail.com





5 komentarzy:

  1. Bardzo podobaja mi sie przybory ktore ozdobilas taśma dekoracyjna. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, niektóre z tych rzeczy osobiście mi się podobają bardziej przed udekorowaniem, ale na pewno fajnie jest dodać trochę indywidualności do swoich przyborów. Najfajniejsze są brokatowe długopisy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie proste, a tak ładne i nietuzinkowe. Super przybory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Nominowałam Twojego Bloga do Liebster Blog Award. Link do posta z pytaniami: http://handmadeniteczki.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pomysły;)) Super! Pozdrawiam;l)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger