środa, 17 sierpnia 2016

BACK TO SCHOOL #1

Witam! Jestem bardzo bardzo bardzo zmotywowana i zadowolona, bo widzę, że mój blog dociera do coraz większej liczby osób i pomału większa liczba czytelników zaczyna komentować ♥ Mam także bardzo dużo chęci do pisania, ponieważ wczoraj jedna z czytelniczek napisała do mnie na fb i naprawdę jej za to dziękuję, dzięki Waszym komentarzom, wiadomością, lub chociażby lajkami pod postami na fanpagu *Fanpage* widzę, że to co piszę Was interesuję ♥

Okej, bez przedłużania! Zostałam poproszona o zrobienie postu "BACK TO SCHOOL". Chciałam już zrobić taki wcześniej, ale dopiero w tym tygodniu przygotowałam wszystko. Jak widzicie po tytule jest to BTS #1, ponieważ z Back to school będą jeszcze 2 lub 3 posty i wszystkie pojawią się w tym i następnym tygodniu więc szykujcie się! :3

Dzisiaj mam dla Was po prostu zdjęcia co kupiłam. Jestem typowym "cebulaczkiem", więc nie lubię wydawać na takie rzeczy strasznie dużo, żeby były śliczne i kolorowe, wolę sama je takie zrobić. Dlatego właśnie dziś same kupione rzeczy, a w następnym poście pokażę Wam, jak te zwykłe rzeczy zmieniłam w urocze bardzo małym kosztem. Zdradzę Wam jeszcze, że szykuje się pierwszy konkurs na moim blogu.







Co do opisów to chyba są zbędne, są to zwykłe rzeczy, nie kupowałam nic nadzwyczajnego. Jedną nową rzeczą, którą kupiłam są kartki w kratkę. W sumie są one do segregatora, ale stwierdziłam, że są idealne do kartkówek, żebym nie musiała za każdym razem wyrywać kartek z zeszytu. 

Oki, to koniec na dzisiaj, mam nadzieję, że zainteresowałam Was na następne posty! :3 Następny, czyli BACK TO SCHOOL #2 DIY pojawi się już pojutrze! Miłego dnia ♥ 

8 komentarzy:

  1. śliczne zeszyty <3 nie mogę doczekać się drugiej części BTS. a może zrobisz post o TAMBLER GERL?
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tambler gerl? Myślałam nad tym i muszę jeszcze trochę dopracować to, co chcę napisać i może pojawi się taki post :3

      Usuń
  2. Ale ekstra plecak!
    Czekam na następną część c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na studia nie potrzebuję takich rewelacji :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy i uroczy plecak :D Widzę, że koleżanka z moich okolic ;d (60 km) Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, jak miło :3 Również pozdrawiam, odwiedziłam Twojego bloga, jest świetny!

      Usuń
  5. Uwielbiam serię Back to school ;) WYbrałaś na serio świetne rzeczy! :>
    http://pannakuchcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger