poniedziałek, 25 lipca 2016

Wakacje, posty, praca

Hejcia! Wróciłam z jezioro, powiem, że pogoda dopisała, ale i tak nie było zbytnio co robić. Bardziej nastawiam się już na Gdynię, mam pełno pomysłów na zdjęcia, miejsca, które chcę tam zwiedzić i wiele innych ♥ Dodam parę zdjęć, które nawet mi się udały i pomimo tego, że nie są najlepszej jakości, coś jest w nich ciekawego. Co do postów na blogu, to nie jestem pewna, czy do mojego wyjazdu  (1 sierpnia) ukażę się coś z modeliny. Mam przygotowane parę postów, ale wymagają one dokończenia, a teraz nie mam zbytnio kiedy, ponieważ pracuję od 6-14, a wstaję o 4:40, więc jak  
przychodzę umieram ze zmęczenia. Pracuję w fabryce kawy, ale powiem szczerze, że nie jestem zadowolona, to nie praca dla mnie. Za rok na pewno wybiorę pracę, która będzie mi się podobać. Teraz chciałam tylko szybko zarobić na jakieś zakupy w Gdyni. Co do postów to mam kilka pomysłów, a konkretnie chcę zaktualizować moją listę marzeń, Ci, którzy czytają mojgo bloga od dłuższego czasu wiedzą, że kiedyś zrobiłam, ale była bardzo krótka. Lista marzeń 2014.  Tym razem napisałam aż 5 marzenia, jednak wciąż myślę w jakiej formie je Wam przedstawić. Wiem, że tamten pomysł z obrazkami bardzo Wam się podobał i w sumie myślałam, żeby te zrobić tak samo, lecz zajęłoby mi to
trochę czasu, ale jeszcze pomyślę, może dodam je w tym tygodniu. 
Drugim pomysłem jest film na yt o fiszce, ponieważ dostałam ją jakiś czas temu i chciałam się z Wami podzielić moją opinią na ten temat. Na pewno jeszcze zobaczycie post o pakowaniu, trochę podobny do tego z kosmetyczką, który jak widziałam chyba Wam się spodobał, bardzo się cieszę ♥ Mam jeszcze parę pomysłów, ale chciałabym wiedzieć, co najchętniej byście przeczytali, więc wypiszę Wam parę opcji i proszę zostawcie komentarz ze swoim wyborem.
Spis tematów na posty:
* Moda na TAMBLER GERL- moja opinia

* Pamiętnik, jak prowadzić, żeby wyglądał ślicznie
* Co potrzebne w torebce
* Boyfriend tag
* Media społecznościowe
* Kwiaty
* Przydatne aplikacje na telefon

Na razie to tyle, mam nadzieję, że wybierzecie coś i będę mogła jak najszybciej wstawić nowy post ♥



6 komentarzy:

  1. Bardzo chciałabym zobaczyć post: Pamiętnik, jak prowadzić, żeby wyglądał ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie by było gdyby pojawił się post:Pamiętnik,jak prowadzić,żeby wyglądał ślicznie 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie by było gdyby pojawił się post:Pamiętnik,jak prowadzić,żeby wyglądał ślicznie 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie 1 i 5 temat, fajnie by było gdybyś je wybrała :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama pracuję teraz na wakacjach, nie jest łatwo. Wiem co czujesz jak padasz ze zmęczenia po powrocie do domu :)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z 1 i 2 była bym zadowolona :-*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger