środa, 29 czerwca 2016

Modelinowe figurki

Witam, w końcu miałam czas, żeby troszkę polepić. Zaczęły się wakacje, więc więcej czasu na bloga, więcej nowych pomysłów. Od razu mówię, że jutro nie dam rady nic zrobić z bjuti czwartku, ale w następnym tygodniu Wam to wynagrodzę.
Dzisiaj spróbowałam znowu w lepieniu figurek i powiem Wam, że nawet mi się podoba, co prawda namęczyłam się z nią. Nie jest idealna, ale porównując do tej, jaką kiedyś zrobiłam, uważam, że jest o wiele lepsza. Jeśli chcecie na nią tutorial, napiszcie w komentarzach. 







Tak, te kubeczek z shakem robiłam kremami do modeliny. Mam zamiar zrobić niedługo recenzję jego i trochę o nim powiedzieć, bo nie widziałam, żeby gdzieś był opisany na innych blogach. Ogólnie w wakacje mam zamiar trochę pobawić się w filmiki, co z tego wyjdzie to zobaczymy. Zapraszam do komentowania :3

18 komentarzy:

  1. Dziewczyna jest urocza. Robiłam kiedyś przymiarki do lepienia jednak nie mam takich zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie jest tak źle! Przy moim pierwszym lepieniu też nie było świetnie, ale wszystko wymaga czasu i chęci :3

      Usuń
  2. Ojej jakie to wszystko urocze! Przejrzałam Twojego bloga i muszę przyznać, że jesteś bardzo kreatywną i inspirującą osobą. Życzę dużo weny i pozdrawiam!
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, staram się podzielić z Wami wszystkim co robię, cieszę się, że komentujecie i dzielicie się opinią ♥

      Usuń
  3. śliczne!najbardziej podoba mi się kubeczek z shakiem i dziewczynka. zapraszam do mnie, też trochę lepię:
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczny blog! Dziękuję, widzę, że kubeczek z shakiem się spodobał, może jakiś tutorial?

      Usuń
  4. śliczne!najbardziej podoba mi się kubeczek z shakiem i dziewczynka. zapraszam do mnie, też trochę lepię:
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne figurki. Najbardziej podoba mi się kubeczek z shakiem 😍💝💝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubeczek z shakiem robi największą furorę widzę :3

      Usuń
  6. Nie mogę się doczekać recenzja "kremu "

    OdpowiedzUsuń
  7. Figurki są po prostu przesłodkie, uwielbiam taki uroczy styl <3
    Laleczką całkowicie mnie kupiłaś ^^

    Co do samego bloga, wpadłam przypadkiem, ale coś mi podpowiada, że zostanę na dłużej ;)
    Widzę, że nie tylko ja wyznaję zasadę "Żyj kreatywnie" xD

    Pozdrawiam Victoria
    https://avalon-land-of-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że zostaniesz ♥
      Laleczka zajęła mi ponad 40 minut, ale widzę po komentarzach, że się opłaciło!
      Śliczny blog ;3

      Usuń
    2. Oj opłacało się, to było naprawdę rewelacyjnie wykorzystane 40 minut <3
      I dziękuję ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger