niedziela, 12 czerwca 2016

Jak ozdobić koszyk do roweru

Hejcia! Przez dni, w których nie pisałam zrobiłam pełno rzeczy, które przedstawię Wam na blogu. Mam 13 dni do wakacji i już nie mogę się doczekać. Planuję te wakacje spędzić najlepiej, jak tylko się da i nie marnować ich! Ale plany na wakacje napiszę w innym poście. 
Dzisiaj temat rower. Pokochałam jazdę na rowerze jeszcze bardziej, niż wcześniej, może dlatego, że kupiłam nowy rower, który jest lekki, więc w końcu nie mam problemu z wyciąganiem go z piwnicy, kiedy tylko mam ochotę na nim pojeździć. 
Jako, że nie jestem osobą, która lubi zwykłe, szare rzeczy postanowiłam zrobić coś, co pewnie wiele osób widziało, ale ja dopiero nie dawno się do tego zabrałam, więc chciałam pokazać Wam efekty.





Kwiatki kupiłam w pepco jakiś tydzień temu za 1,99 zł
Dziękuję, że coraz więcej osób komentuje posty na blogu! Mam nadzieję, że miłych komentarzy będzie coraz więcej, to bardzo motywuje! ♥

3 komentarze:

  1. Szkoda, że mam rower, do którego koszyk nie pasuje... :( Bardzo fajnie wygląda, rower mało widać, ale jestem pewna, że jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszedł ten koszyk. To teraz tylko jeździć :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger