sobota, 14 maja 2016

Paczka urodzinowa od Oli ♥

Hejcia, dzisiaj mam dla Was post o paczce, jest to paczka urodzinowa, ponieważ 24 maja kończę 18 lat. Moją super najlepszą siostrą, o której już tu była mowa, bo to właśnie ona wymyśliła, jak zrobić mini książeczki, wysłała mi paczkę urodzinową. Chciałam, żeby zrobiła coś dla mnie sama, a nie kupowała, bo prezenty robione ręcznie są dla mnie o wiele bardziej wartościowe, a jeszcze kiedy robi je tak zdolna plastycznie osoba, jak Ola to już w ogóle są to najśliczniejsze rzeczy na świecie. 
Taki trochę unboxing paczki:
Kocham paczki od Oli, bo do każdej, nawet najmniejszej rzeczy przyczepia jakieś malutkie karteczki, które są urocze ♥ W tym woreczku było 5 pierścionków, które są śliczne, ale niestety moje palce nie są takie ładne, więc muszę nosić je osobno.

Słodziutki ciasteczka serduszkowe ♥
Jak zawsze Adaś i Sforka nie zostali pominięci :3 

I najśliczniejsza kartka na świecie, w formie książki, jest przecudna ♥

Jeśli nie wiecie, to Ola to moja jedna z najlepszych przyjaciółek, chociaż zawsze mówię na nią siostra, bo jesteśmy bardzo do siebie podobne charakterami. Poznałam ją przez internet, tak, jak wielu innych ludzi, z którymi nadal utrzymuję kontakt. Uważam, że to jest urocze i bardzo fajne, że nadal wysyłamy sobie paczki, listy, pocztówki i to nie zanika, bo dzisiaj mało kto robi takie rzeczy. Dużo ludzi mówi, że przez internet nie da się nikogo poznać, bo nie wiadomo, kim ten człowiek jest. Moim zdaniem to bzdura, jasne, czasem zdarza się trafić na kogoś, kto nie jest tym, za kogo się podaje, ale niekiedy poznajesz kogoś, kto jest taki jak ty.





6 komentarzy:

  1. Chyba każdy z nas lubi otrzymywać paczki i ja także do tych osób nalezę. Muszę przyznać, że jak przeczytałem na stronie https://www.sendit.pl/blog/wysylanie-paczki-za-granice-jak-to-zrobic to właśnie wysyłanie paczki za granicę jest całkiem łatwą sprawą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do kwestii wysyłania paczek to dobrze jest się zaopatrzyć w porządne produkty do pakowania. Kartony i do tego taśmy pakowe jak na przykład https://tcmservice.pl/pl/tasmy-pakowe . Są one wytrzymałe dlatego dobrze zabezpieczają przesyłkę

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger