czwartek, 12 maja 2016

BJUTI czwartek- szminki

Witam! Po tygodniowej przerwie wracam, jeszcze nie robiłam nic z modeliny, ale już nie długo małe co nieco się pojawi. Dzisiaj szminki- mój ukochany kosmetyk. Nie wiedziałam dokładnie, jak Wam pokazać dane kolory, bo mój aparat niestety nie jest taki super i nie widać na nim dokładnych kolorów szminek, więc zdałam się na kartkę. 

Wypisałam wszystkie nazwy szminek i pokażę Wam opakowania, żebyście, jeśli któraś Wam się bardzo spodoba kupiły :3
 To moje wszystkie szminki, ale oczywiście nie każda, którą kupiłam okazała się super fajna. Przedstawię Wam moje TOP5 



Całuski są w kolejności takiej, jak szminki ułożone u góry. Chciałabym Wam inaczej to pokazać, bo tu serio nie widać, jakie są śliczne. 2 udało mi się załapać na zdjęciu identyczny kolor, jak mają naprawdę.


Uwielbiam tę ostatnią, bo usta są, tak jak na zdjęciu bardzo jasne i jest bardzo cielista. Ta akurat jest z Rimmela. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger