wtorek, 26 kwietnia 2016

DIY- frędzle na ścianę z bibułki

Witam! Dzisiaj mam dla Was DIY, dosyć proste. Ogólnie bardziej pasuje na jakieś imprezy, gdy nie chcesz kupować tradycyjnych balonów, tylko chcesz zrobić coś oryginalnego. Ja powiesiłam je sobie na ścianę, bo mi się bardzo podobały i pasują. Na początku lipca na pewno pojawi się post "ozdoby na przyjęcia", bo wyprawiam urodziny na działce i już sobie wymarzyłam, jak będą wyglądały. Wiem, że trochę wcześnie o tym mówię, ale bądźcie gotowi!
Myślę, że nie ma co tłumaczyć, bo zrobienie frędzelków jest banalnie proste!






3 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł! O wiele lepszy niż balony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł kocham twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Superrr! Mogłabyś wcześniej te "ozdoby na przyjęcia"??? Bo urodziny mam w czerwcu :c

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger