wtorek, 1 marca 2016

Przepis na kokosanki

Tak, jak kiedyś mówiłam czasem piekę różne słodkości (zazwyczaj słodkości, bo do zwykłych potraw nie mam talentu). Dzisiaj zrobiłam kokosanki, ale strasznie długo musiałam szukać przepisu, bo na jednej stronie było napisane, że z masłem, inne bez masła. Trochę pomieszałam kilka przepisów i myślę, że wyszły najlepsze. 

Składniki:
* 200 g wiorków kokosowych

* 50g masła
* 2 białka
* 100g cukru 
1) Masło roztopić w garnku. Dodać wiórki kokosowe i wymieszać. Odstawić do ostygnięcia.
2) Białko ubić na sztywną pianę. Kolejno, dalej ubijając, dodawać stopniowo cukier.
3) Ubite białko wymieszać łyżką wraz z dodanymi wiórkami i wykładać na blachę w odstępach.
Piec przez 15 minut, w temp. 180 stopni.
Są to chyba najłatwiejsze ciastka, jakie da się zrobić i robi się je w 20 minut


3 komentarze:

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger