wtorek, 22 marca 2016

Pomysły na Wielkanoc (1)

Witam! Tak jak mówiłam, mam dla Was "pomysły na Wielkanoc".
Moim zdaniem ta dekoracja jest najłatwiejsza i najbardziej efektowna, ale za to bardzo czasochłonna (jedno jajco zajęło mi dwie godziny).
Co będzie nam potrzebne?
- szpilki (najlepiej krótkie, 14 mm)
- styropianowe jajka
- cekiny

Nie ma w tym niczego trudnego, wystarczy nabijać cekin na szpilkę i wbijać do jajka.
Pamiętajcie tylko, aby pineski wbijać pod lekkim kątem, bo inaczej mogą wypadać z jajka.
Do drugiego jajka użyłam kwiatków z dziurkacza, też wyszły super, oto efekty :3

Jak się podoba? Zrobicie takie na Święta? Moim zdaniem to idealny dodatek do prezentu wielkanocnego
A już w czwartek, mała niespodzianka, całkowita nowość na blogu, zapraszam!


10 komentarzy:

  1. cudowne, masz smykałkę do rękodzieła

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten z kwiatkami z dziurkacza podoba mi się nawet bardziej. Świetny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne to wygląda
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://sialabala.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Supeeeer! :) Za dużo roboty, ale wyglądają świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne jaja. Kiedyś robiłam podobnie bombki na choinkę, naprawdę fajny pomysł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne jaja. Kiedyś robiłam podobnie bombki na choinkę, naprawdę fajny pomysł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger