wtorek, 8 marca 2016

Pisane teksty

Hejcia, jak może zauważyliście na moim fanpage'u zaczęłam robić coś innego, a konkretnie teksty, ale pisane jakąś super fajną czcionką. Jak na razie w ogóle nie mam czasu na robienie czegokolwiek, bo mam konkurs za konkursem+ projekt+ sprawdziany, także serio nie mam chwili, by cokolwiek porobić, w weekend znowu wolontariat, potem cały tydzień sprawdzianów.. także czekam niecierpliwie na Wielkanoc, kiedy już będzie po wszystkim i będę mogła w spokoju porobić jakieś kreatywne rzeczy. 
Dzisiaj mam dla Was to, co dodałam na fanpage, czyli tekst z piosenki Eda- Lego house
Ten tekst akurat był wzorowany i nie wymyśliłam go sama, był pierwszy i nigdy nie robiłam niczego podobnego, więc stwierdziłam, że ten jeden chyba może być jeszcze nie mój, ale następne już będą w 100% moje. 
Myślę, że wyszło mi naprawdę super, robiłam to z 2-3 godzinki, ale strasznie fajnie się to robi. 
Oprócz tego mam dla was przykładowe czcionki, które możecie wykorzystać, jeśli zainteresuje Was temat. 
Zrobiłam jeszcze jedną pracę.
I tak na koniec, chciałam pokazać moją i Dorotki pracę konkursową, bo dzisiaj miałam konkurs na przystrajanie stołu wielkanocnego. Niestety nie wygrałyśmy, ale moim zdaniem wyszło nam całkiem nieźle. 

W najbliższym czasie pojawi się post "pomysły na Wielkanoc" mam nadzieję, że zdążę się z tym wyrobić :(



13 komentarzy:

  1. Jejciu... te teksty są genialne :o Zobaczyłam na fanpage'u i zaczęłam robić :D To o wiele lepsze od nauki, otak. Tobie wyszło lepiej, ale co tam :p Czekam na pomysły na wielkanoc ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci wychodzą! Kiedy mi się nudzi też czasami je robię. :)
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na nowe prace, bo te dwie są cudowne... Jeszcze jak od Ed'a to mają przesłanie! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko robisz takie śliczne. Dopiero nadrabiam twoje posty, ale już mi się podobają. Czy zerknęłabyś na mojego bloga? modelinowadama.blogospot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wykonanie, kiedyś też robiłam takie napisy i rzeczywiście jest przy tym wiele zabawy :D I jeszcze cytat z piosenki Eda *.* Żałuję, że tak późno odkryłam tego bloga, zostaje na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, masz naprawdę ciekawe pomysły, chociażby na ozdobienie pudełka. Ile ci zajmuje zrobienie tak dokładnie chociażby jednej literki? Coś czuję, że byłabyś świetna w kaligrafii. :)

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło :3 Jedna literka to ok. minuta roboty, nie tak źle! A kaligrafię naprawdę uwielbiam! :3

      Usuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger