środa, 16 marca 2016

Nowe modelinowe kolczyki

Hejcia, mam w końcu czas, żeby trochę polepić. Nie ukrywam, że mam powody, żeby teraz tak lepić, a konkretniej, za miesiąc idę na "pchli targ" (albo giełdę, jak ktoś woli) i mam zamiar zacząć sprzedawać biżuterię. Mam super pomysły, jak to wszystko zrobić, ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak na razie zrobiłam parę kolczyków.







Jeśli chodzi o "pomysły na Wielkanoc" to nie martwcie się, już mam 2 pierwsze pomysły, więc to na pewno znajdzie się na blogu w następnym tygodniu! :3

9 komentarzy:

  1. Śliczne kolczyki :D Zazdroszczę talentu! Ja na razie zaczynam lepić c: może kiedyś będę równie dobra jak Ty? Czekoladki najlepsze według mnie ^^ Czekam na post z pomysłami na Wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że będziesz, tylko musisz dużo lepić! Życzę dużo fajnych pomysłów i nie poddawaj się, jeśli coś Ci nie wyjdzie! :3

      Usuń
  2. Suuuper! Strasznie bardzo podobaja mi się ostatnie babeczki... Takie ładne, pastelowe. Życzę dużo weny! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW jakie super !

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że lepić nie umiem😔
    Ps. Przepięknie 😘 😘 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale boskie! Czekolada jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger