wtorek, 19 stycznia 2016

Tablica korkowa

Od wczoraj próbuję jakoś zmienić mojego bloga. Zmieniłam wygląd, chciałam zacząć inaczej pisać, wstawiać inne rzeczy, ale to chyba i tak nie ma sensu. Już w jednym poście się wyżalałam, że nie wiem, jak pisać tak, żeby czytelnicy byli zadowoleni z moich postów. Przeglądam inne blogi, ja mam 75 tys. wyświetleń, a blogi, które mają po 5-6 tys. moim zdaniem są o wiele, wiele lepsze. Też bym chciała, żeby mój blog był bardziej, że tak powiem profesjonalny. Zdjęcia super jakości, śliczne tła pod zdjęcia i wszystko, niby takie duperele, a jednak całkiem inaczej wygląda cały blog. Mój wygląda, jakby pisała go 8 latka, która nie wie co wstawiać. Eh, nie wiem, jak dalej będzie z blogiem, bo muszę sama nad nim pomyśleć, może coś zmienię. Na razie mam dla was pomysł na ozdobienie tablicy korkowej.




Zawsze pisanie bloga sprawiało mi dużo radości, byłam taka trochę spełniona, że napisałam coś, że 1-2 osoby skomentowały to co zrobiłam. A teraz to stało się może nie obowiązkiem, ale czymś z czego nie jestem zadowolona. Nie podobają mi się moje wpisy, najchętniej usunęłabym wszystkie i zaczęła od początku, ale szkoda mi całej pracy, przez te 3 lata.


6 komentarzy:

  1. Post genialny :3 Lubię wszystkie Twoje posty! Chciałabym mieć taką tablicę korkową jak Ty ;_; widzę plan z mlp! Kocham :D Twój blog choć nie jest profesjonalny jest o wiele lepszy od inny, nudnych :c Zaglądam do niego często i inspirują mnie Twoje wcześniejsze posty c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, jesteś kochana <3 za chwilę dodam post, wszystko w nim opiszę i mam nadzieję, że wam się spodoba

      Usuń
  2. Ja lubię czytać Twoje posty. Sama dopiero zaczynam blogować, minął rok od powieszenia pierwszego wpisu. Też tak mam, że czasem nie chce mi się nic pisać i w ogóle nie mam do tego energii. Masz naprawdę super bloga i oby tak dalej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie poddawaj się (jak ja)... Kocham Twój blog i jak widać nie jestem jedyna. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobacz sobie prawdziwy dziadoski blog: ratilove.blogspot.com patrz sobie na niego kiedy myślisz że Twój jest beznadziejny!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger