sobota, 2 stycznia 2016

Słoik szczęścia (Jar of happiness)

Słoik szczęścia- strasznie super sprawa, zachęcam wszystkich do zrobienia tego, ponieważ za rok będziecie mogli powspominać wszystkie najlepsze momenty w 2016 roku :3 
Czy jest słoik szczęścia? 
Ten słoik był jedną z rzeczy, nad którymi się bardzo napracowałam i jestem super z niego dumna, bo wyszedł mi serio dobrze :3 Każdy cekin pojedynczo przyklejałam, ale opłaciło się.




Fajny pomysł to "spinanie" tych karteczek kółeczkami montażowymi, bo na pewno się nie rozwiną i uroczo wyglądają :3 Następny post już w poniedziałek! Komentujcie i oceniajcie, a jeśli też robiliście taki słoik, możecie wstawić na mój fanpage na fb, zapraszam :3 *Fanpage*

3 komentarze:

  1. Taki sloiczek mialam w tamtym roku ale skonczylo sie na lutym, pozniej po prostu nie chcialo mi sie pisac :P cudnie wyszedl ci ten sloiczek ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny słoiczek, na pewno miło by było powspominać wydarzenia z całego roku. Widać, że się nad nim napracowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo chciałam zrobić, no i skończyło się na cheęciach. Ale nadrobię to. Wezmę z Ciebie przykład. Super wyglądają zwinięte karteczki z kółkiem montażowym. Piękny słoik. <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger