piątek, 1 stycznia 2016

Modelina!

Witam w nowym roku, mam nadzieję, że dla wszystkich będzie udany :3
Ja ogólnie mam od dzisiaj tyle chęci do robienia wszystkiego, że już od rana zdążyłam zrobić remont w pokoju i wszyystko przemeblowałam, oraz W KOŃCU upiekłam modelinę, która zalegała mi ponad miesiąc.. 








Może zachwycające nie są, ale chociaż coś tutaj wrzucę, a już jutro kolejny post! Ma to związek z wydarzeniem na fb, które zauważyłam, widziałam wcześniej takie coś, ale jakoś nigdy nie zrobiłam, a w tym roku walczę z moją systematycznością! Także to, co zrobię będzie idealnym ćwiczeniem na to, mogę Wam tylko zdradzić, że ma to związek z tym oto słoikiem :3


2 komentarze:

  1. Urocze. :3
    Domyślam się, że chodzi o słoik wspomnień. Zrobiłam sobie taki w 2015 i miło było wszystko ostatniego dnia roku powspominać. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności... W takim razie na Nowy Rok życzę Ci powodzenia w walce z systematycznością.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger