środa, 20 stycznia 2016

Czasem zmiany wychodzą na dobre (spóźnione postanowienia)

  Tak jak mówiłam, kolejny post dzisiaj. Tylko, że ten będzie całkiem inny. Tak jak mówiłam, od paru dni zastanawiam się nad tym blogiem. Jasne, kocham go i jestem strasznie z niego dumna. Każdy kiedyś dorasta, nie mówię, że ja teraz tak super dorosłam, odcinam się od wszystkiego co dziecinne i w ogóle, bo tak chyba nigdy nie będzie. Nadal oglądam bajki, kocham brokat, DIY, małą syrenkę i wszystko. Po prostu styl, gust trochę mi się zmienił. Już nie robię biżuterii z modeliny. Chciałabym mieć bloga, który też będzie moim pamiętnikiem,a  nie tylko tablicą, na którą wrzucam co zrobię.
Niektórym nie będzie to odpowiadać i jestem tego świadoma.
  Może spowodowane jest to tym, że mamy nowy rok i mam całkiem inne pomysły i najchętniej usunęłabym całego bloga i zaczęła wszystko od początku. Nie zrobię tego, bo wiem, że potem będę tego żałować. Mam parę postanowień na rok 2016.
Ale zanim do nich przejdę, chciałam podziękować 2 osobą, które skomentowały mój poprzedni wpis. To właśnie takie osoby najbardziej mnie motywują. Chcę podsumować, jakie zmiany będą na blogu i przejść do rzeczy.
1) Na blogu zacznę dodawać posty nie całkiem związane z czymś kreatywnym, mam tu na myśli takie zwykłe posty, jakby o życiu, np. co lubię, jakie kosmetyki polecam, zdjęcia itd. ale nie martwcie się, jeśli podobały Wam się moje wcześniejsze posty, te o takiej tematyce mam nadzieję, że też będą.
2) Wprowadzam na blogu coś nowego. Co tydzień będę dodawać post "5 moich ulubionych..." będą tam różne rzeczy, co tydzień coś innego. Już mam zaplanowane posty o tym na chyba 2 miesiące, więc to będzie na sto pro!
3) Co miesiąc będę wybierała "ulubieńca miesiąca" oraz powiem, czemu akurat ten przedmiot.
4) NADAL MA BLOGU BĘDZIE MODELINA, jeśli oczywiście zacznę w końcu lepić. NADAL KOCHAM DIY, KREATYWNE RZECZY, DEKOROWANIE WSZYSTKIEGO, WIĘC TEGO NA TYM BLOGU NA PEWNO NIE ZABRAKNIE, NIE BÓJCIE SIĘ ;)
Tak w sumie to były takie moje postanowienia na temat bloga. 
Mam nadzieję, że uda mi się dobrze prowadzić tego bloga, lepiej niż dotychczas. Nie miejcie mi za złe, że zmieniam tak bloga, ale chcę się rozwijać jeśli chodzi o blogowanie, bo to zaczęło być moim hobby. Moim marzeniem jest być taką naprawdę rozpoznawalną blogerką, nie dla fejmu, nie dla kasy, bo wiem, że już bym mogła zarabiać na liczbie wyświetleń i wklejać miliony reklam na bloga, ale nie widzę w tym żadnego sensu. bardzo bym chciała mieć dobry kontakt z obserwatorami i czytelnikami mojego bloga, więc zachęcam do komentowania, zawsze odpowiadam na komentarze, a jeżeli chcecie po prostu do mnie napisać z pytaniami, albo po prostu mnie poznać, to zapraszam na mojego osobistego fb, lub na fanpejdż. 
> Facebook
> Fanpage

5 komentarzy:

  1. Jeej! Agata, zawsze Cię będę dopingować, trzymam kciuki i wierzę, że Ci się wszystko uda... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się ze zmian na blogu. Trochę świeżej energii nigdy nie zaszkodzi. Najważniejsze żebyś ty była z niego zadowolona. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, dzięki wam mam taką energie i chęci <3

      Usuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger