piątek, 22 stycznia 2016

5 moich ulubionych gier + gram w GTA V

Hejcia, jaki już mówiłam zaczynam zmiany na blogu. Zaczynam "5 najlepszych..." będzie to seria,którą mam zamiar wstawiać co tydzień i ma na celu, żebyście trochę bardziej mnie poznali, oraz poznali moją opinię na różne tematy. Chyba wolicie takie rozwiązanie, niż pustki na blogu. 
Dzisiaj "5 najlepszych gier", ma to nawiązanie do tego, że mój przyjaciel, Matsik dopiero zaczyna swoją przygodę z youtubem i zaprosił mnie, żebym pograła u niego w GTA V, jako, że to jedna z moich ulubionych gier, zgodziłam się, a co z tego wyszło możecie zobaczyć niżej ;)

5 NAJLEPSZYCH GIER

5. Postal 2
Podoba mi się strasznie ta gra, ponieważ nie jest ona taką typową, męską strzelanką. Jesteś facetem, który wygląda jak wyciągnięty z matrixa. Gra ma jakby 7 dni, w każdy dzień masz nowe zadania, np. kup mleko i inne takie. Możesz sikać na ludzi, zabijać wszystkich, strzelać kotami.Ogólnie super gra, jak ktoś chcę się wyżyć albo nudzi mu się i chcę postrzelać. 

4. Paper please
Zaczęłam grać w tę grę niedawno. Nie ma co długo się o niej rozpisywać, po prostu sprawdzasz ludziom paszporty, dokumenty. Może nie jest to gra akcji i nie każdemu przypadnie do gustu, ale ja strasznie ją lubię.

3. GTA V


2. Heavy Rain
To jest naprawdę cudowna gra. Są 4 postacie, każda ma swoją indywidualną historię. Możesz wcielić się w każdą z 4 osób, każda osoba ma jakiś problem, niby nie są one w ogóle ze sobą powiązane, ale jednak jeden element łączy ze sobą wszystkich. Nie jestem pewna, czy gra jest dostępna na komputer, ale jeśli macie PS3 lub PS4 to naprawdę polecam zainteresować się grą. 

1. The Sims 3
To nie jest żadne zaskoczenie, moją grą życia zawsze będą simsy, zaczynałam od 1, ale 3 wydaje mi się najlepsza.

Mam nadzieję, że post się podobał, zachęcam do odwiedzenia kanału Matsika, oraz komentowania posta :3 Może Wy znacie jakieś fajne gry warte polecenia?



6 komentarzy:

  1. Tylko dwie pierwsze pozycje są mi znane i mogę powiedzieć tylko tyle, że zasłużyły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny i inspirujący post. Ja też lubię grać w simsy. A jeśli chodzi o gry to polecam Ci "Cities Skylines"- grę o budowaniu miasta. Cieszę się, że tak często pojawiają się nowe wpisy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tyle pomysłów, że posty będą co 2-3 dni tylko teraz muszę kompinować, bo mój laptop nadal nie żyje :c

      Usuń
    2. Mam tyle pomysłów, że posty będą co 2-3 dni tylko teraz muszę kompinować, bo mój laptop nadal nie żyje :c

      Usuń
  3. Polecam The Last Of Us
    Super post <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kusi mnie The Last Of Us i Life is strange, ale muszę w końcu przejść Heavy Rain'a

      Usuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger