poniedziałek, 16 listopada 2015

Nowy tutorial na ośmiorniczki

Hejcia ♥ Ogólnie stwierdziłam, że co tydzień na moim yt pojawi się nowy tutorial, więc zapraszam na dzisiejszy

Mam nadzieję, że Wam się podobają, staram się robić i nagrywać coraz lepsze, ale wiadomo, nie mam super lustrzanki, żeby obraz był idealnie wyostrzony, jak na razie staram się robić na ty co mam, może w miarę moich umiejętności informatycznych nauczę się montować i robić lepsze filmiki. Już jest postęp, bo nie trzymam kamery poziomo i nie ma czarnych pasków po boku! 
Zapraszam do oceniania i komentowania, pokażcie, że ktoś tu jeszcze wchodzi i czyta ♥

3 komentarze:

  1. Przepiękne prace tworzysz, bardzo mi się podobają, a ten tutorial bardzo pomocny, na pewno bedę tu częściej zaglądać bo twoje pomysły sa bardzo fajne :)
    zapraszam również do siebie http://mikaglo.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger