sobota, 31 października 2015

Nowa modelina

Tak, w końcu ulepiłam coś z modeliny. Wczoraj miałam przypływ weny twórczej i zrobiłam parę zawieszek i figurek, nie podobają mi się tak bardzo, jak te, które spaliłam, ale chciałam je tu wstawić. Mam mały problem z blogiem, nie wykazuję już tak dużego zainteresowania, jak kiedyś, mniej osób o nim pamięta. Starałam się wstawiać informacje o nim na stronach o rękodziele i innym, ale widzę to nie daję większego skutku. To nie jest tak, że chcę, żeby mój blog był super popularny i w ogóle, ale miło jest jak widzę, że pod postem jest parę komentarzy (mogą być nawet negatywne, jeśli taka jest wasza opinia), po prostu to daje mi ogromną motywacje do dalszego działania. Jeśli macie jakieś pomysły, prośby, o czym chcielibyście czytać, może jakieś tutoriale? Musicie pisać mi czego oczekujecie od tego bloga, ja wtedy postaram się prowadzić go tak, aby Wam się podobało. Bo mam wrażenie, że już mało osób interesuję co tu robię, na fb to samo. No ale dość narzekania, przechodząc do modeliny:









A oprócz tego mój organizer zyskał nową zawieszkę:



15 komentarzy:

  1. Prace są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe prace :) jestes na prawde bardzo kreatywna 😍 zainspirowana twoim organizerem chce zrobic cos podobnego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że zainspirowałam <3 niedługo kolejne pomysły wstawię, więc mam nadzieję, że dam Ci więcej pomysłów na stworzenie, a chętnie zobaczę, jak Ci wyszedł :3

      Usuń
  3. omg omg, te muffiny <3 super! czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo mi miło i starsznie mnie zachęcacie do dalszego działania, jesteście kochani ♥

      Usuń
  4. wow te babeczki są genialne
    PS. mogłabyś zrobić waniliową?

    OdpowiedzUsuń
  5. to znaczy tutorial na waniliową babeczkę z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję jesteście kochani, wiem powtarzam się, ale tak się cieszę, że tak komentujecie ♥

      Usuń
  7. Nie mam pojęcia dlaczego tak narzekasz. Twoje prace są cudne ; 3 ty jesteś cudna ; 3
    Często czytam twojego bloga. Jeśli to przeczytasz to wiedz, że trzymam za Ciebie kciuki. Ja sama nie lepię, ale chyba zacznę. Kocham ♡

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger