czwartek, 1 października 2015

Kwiatowa kolorowanka - "Tajemny ogród"

Ogólnie trochę mi smutno, bo przez szkołę jestem trochę zacofana z internetem, youtubem i wszystkim takim, więc szczerze nie wiedziałam, że ta książka jest już tak super popularna, a zobaczyłam ją na snapie, bo ktoś kupował i mnie strasznie zauroczyła. Ogólnie to zwykła kolorowanka, ale ja pomimo, że jestem w 2 technikum, nadal kocham kolorować, a takie cudowne kwiatki i inne to aż miło ♥ Wspaniały sposób na odstresowanie się :3. Baaardzo podobają mi się te wszystkie książki i pomysłu, które w sumie zaczęły się od "zniszcz ten dziennik", fajnie, że wymyślają coś takiego, żeby stać się bardziej kreatywnym. Także bardzo polecam wszystkim, ja dorwałam w lidlu za 17,99 :3 A co do modeliny to już powoli zaczynam robić od początku to, co ostatnio spaliłam- jest postęp!





1 komentarz:

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger