sobota, 15 sierpnia 2015

Miniaturki :3

 Jakiś rok temu zaczęłam robić miniaturki, nie mówię tu o modelinie, chociaż to też miniaturki. Chodzi bardziej o rzeczy inne niż jedzenie. Dzisiaj zrobiłam mini kartkę i kopertę ^^. Powiem, że gdybym jeszcza bawiła się lalkami, moja lalka miałaby najlepsze rzeczy, no ale niestety. Co prawda nie bawię się, ale uwielbiam robić takie małe rzeczy, bo są po prostu słodkie i urocze ^^. Więc niedługo pewnie zrobię tego typu rzeczy o wiele więcej. Nie martwcie się o mój challenge, robi się ciągle! :3
a






5 komentarzy:

  1. Świetne miniaturki. Najbardziej podobają mi się te smartfony. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne sa te miniaturki, niestety niektore ciezko sie robi bo sama kuzynce takie cos tworzylam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa! Jakie śliczne... Chcę taki telefon i mi do szczęścia nic nie potrzebne do szczęścia. No, chyba że koperta taka cute :3 *_*
    /Martyna

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger