piątek, 3 lipca 2015

Nowy pamiętnik- typowe + kolejny pomysł na prezent ♥

Znowu dawno nie pisałam, jak zawsze, ale, że dopiero co zaczęły się wakacje, nie chciało mi się nic robić, a w szkole ostatnie tygodnie walczyłam z ocenami. Mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze zagląda ♥
Oczywiście mój stary pamiętnik, który pokazywałam ostatnio już umarł na śmierć, ponieważ miał czarną kratkę i stwierdziłam, że nie lubię takiej i w ogóle nie chciało mi się w nim pisać :c. Dlatego poszłam do papierniczego i kupiłam zwykły zeszyt, ozdobiłam go podobnie, jak poprzedni, ale chyba wyszedł mi troszkę lepiej :3 Stwierdziłam jeszcze, że ten będę prowadziła bardziej kreatywniej, czasem pokażę, jak zrobię coś, co mi się spodoba :3 A tu jak wygląda przód:
Tył nie jest taki super, bo jeszcze nie dokończony, ale generalnie kucyki ponad wszystko
Pierwszą stronę nawet zrobiłam, bo czemu nie 

 Zaczęłam malować farbkami akwarelowymi, bo strasznie spodobały mi się rysunki na We ♥ It (zapraszam na mój http://weheartit.com/agataa_xd) I chciałam wiecie, tak super namalować kwiaty, żeby były taką ramką do zdjęcia.. wyszło 2/10, ale postaram się następnym razem
Ale przy okazji, pokażę inny rysunek, który nawet mi się podoba :3
A i jeszcze nowy pomysł na prezent, który trochę mi zajmie, ale zrobię do końca. Jest to zwykły notesik, w którym piszę "Kocham cię" we wszystkich językach :3 To taki mój challenge trochę, mam nadzieję, że zapełnię cały :3





I na koniec naszyjnik, który skończyłam, ale nie podoba mi się zbytnio, wiec zrobię go jeszcze raz. 



5 komentarzy:

  1. Jakie cuda! Pamiętnik śliczny, sama taki bym chciała, ale nigdy nie kończę tego, co zaczęłam. Akwarelki nie 2/10 tylko 8/10, cudowne zdjęcia i pomysły. Wszystko śliczne i pracochłonne... Super post! Czekam na więcej, a teraz lecę odwiedzić twój (na pewno) magiczny profil na WeHeartIt!
    xoxo
    Twoja internetow@ kumpela 💜

    OdpowiedzUsuń
  2. Sup0er pamiętnik! :)
    W sumie nigdy nie myślałam, żeby tak go wyklejać jakimiś ciekawostkami
    Zawsze tylko w nim pisałam, ale chyba zacznę robić tak jak ty, bo starsznie mnie to zainspirowało
    A naszyjnik czemu ci się nie podoba? :) Fajny jest :3
    Fajny pomysł z tym notesikiem :) Taki oryginalny


    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z zeszytem z "kocham cię" we wszystkich językach :)) a pamiętnik wygląda super!

    Pozdrawiam ~ Dagmara ♥
    Zapraszam do siebie! ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie da się żyć bez WiFi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger