piątek, 31 lipca 2015

Challenge, dzień 1 + tutorial na zdrapki

Pierwszy dzień challenge'u, "Ja". Trochę nad tym myślałam, z 3 razy wyrwałam kartkę, bo mi się nic nie podobało. Teraz nawet mi się podoba, zachwytu nie ma, ale może być. Przy innych będzie łatwiej, bo to już nie temat tylko o mnie tylko można poszaleć z innymi rzeczami.
 No mówię, jak na razie szału nie ma. A oprócz tego tutorial na własne zdrapki, myślę, że to fajny pomysł na albo ozdobienie pamietnika/zeszytu, albo po prostu na drobny prezent, żeby komuś poprawić humor. Będą nam potrzebne:
- kartka
- ołówek
- biała kredka świecowa
- farbki akwarelowe

1) Wycinamy karteczki, takiej wielkości, jakiej chcemy, możemy ozdobić, ja użyłam taśmy dekoracyjnej
2) Piszemy Co tylko chcemy, oraz malujemy wzór, jaki chcemy, żeby miały nasze zdrapki
3) Po wpisaniu w kształt (u mnie w serduszka) napisów, zamalowujemy je bardzo mocno białą kredką świecową
4) Kolorujemy farbkami i gotowe :3
U mnie różowe nie wyszło, bo napisałam cienkopisem, zamiast ołówkiem. Ale jak zrobi się ołówkiem wszystko będzie dobrze i działa :3








6 komentarzy:

  1. Jesteś na prawdę bardzo kreatywna! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Oby wiecej takich postow... Dawaj ten challenge codziennie! Blagammm: *

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdrapki, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co narzekasz, bardzo ładnie wyszła Ci ta strona, bardzo mi się podoba. :D I fajny pomysł na zdrapki :))

    Zapraszam do siebie na konkurs :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger