poniedziałek, 1 czerwca 2015

Post o wszystkim

Witam, dzisiaj trochę postów informacyjnych i pytań, odpowiedzi, generalnie wszystko w jednym poście ♥

♥ Zacznę od tego, że nie pisałam, chyba rozumiecie, koniec roku, trzeba wszystko popoprawiać i w ogóle. Oprócz tego tak trudno jest regularnie wstawiać wszystko na bloga, bo jeśli chodzi akurat o moją tematykę bloga trzeba ciągle wstawiać coś, co zrobiłam, a są dni, gdzie po prostu no nie mam czasu, więc proszę bardzo mnie nie hejtować, bo się staram :C
♥ KIEDY MODELINA, KIEDY MODELINA? Jak już mówiłam, będę miała więcej czasu, zrobię cokolwiek, już mam pomysły nowe, także troszkę cierpliwości.
♥ Czy postanowiłam sprzedawać moje wyroby? Tak, trochę nad tym myślałam, ale muszę mieć czas, na robienie kolczyków, naszyjników i innych. Wystawię je na OLX i możliwe, jak ogarnę na Srebrnej Agrafce :3
♥ Kto mi robi nagłówki na bloga? Ten nowy (w ogóle jak Wam się podoba? :3), tak jak i ten poprzedni robiła moja przyjaciółka,  Oliwia, nie nie robi niestety nagłówków na zamówienie.
♥ Czy udzielam się gdzieś jeszcze? oprócz fb, na którym aż tak bardzo nie jestem aktywna, założyłam Instagrama, który będzie moim jakby pamiętnikiem :3 Nie jest to mój prywatny instagram, bo powiem szczerze nie lubię się wyróżniać w tłumie osób, które mnie znają, takie mam kompleksy i  po prostu wolę zrobić osobnego instagrama i będzie mi łatwiej publikować to, co aktualnie lepię/robię. Mój instagram :3
Jeśli jeszcze jakieś pytanka macie, napiszcie w komentarzu, odpowiem :3 A dzisiaj mam dla Was stronkę z mojego notesu 


5 komentarzy:

  1. Ta strona z Pizzą jest po prostu świetna <3
    Muszę przyznać, że masz talent do rysowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię pizzę, ale w sumie kto nie lubi?;p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger