piątek, 3 kwietnia 2015

Modelinowy naszyjnik + proste DIY

Witam :3 Dzisiaj pokażę naszyjnik, przy którym trochę się napracowałam, nie jeśli chodzi o robienie tylko późniejsze składanie go i zaczepianie wszystkich kółeczek montażowych. No mam nadzieję, że wyszedł całkiem nieźle. A oprócz tego proste DIY, na może mały prezent, a może po prostu ozdobę do zeszytu czy czegokolwiek innego, ja akurat użyję go jako mały prezent dla chłopaka :3 Tutorial na prawdę jest prosty, więc opis wydaje mi się zbędny. Jednak zanim to, pokażę naszyjnik.

Nie jest zły moim zdaniem, godzinę męczyłam się z kółeczkami, ale było warto.









 Łatwe prawda? A jak miło zrobi się komuś, kto to dostanie ♥
To by było na tyle, chociaż mam jeszcze jedną propozycję, dla tych, którzy tak jak ja nie mogą doczekać się wiosny. Jako, że mój wianek, który zrobiłam pare postów temu jest dość duży i delikatny, bo łatwo się może zniszczyć, znalazłam wspaniałą alternatywę, a konkretnie kupny wianek z H&M



5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na rozkładaną kartkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!! pomysł i blog. a ja zapraszam do mnie : http://mycrazylivein.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, czy wianek jest na sprzedaż? Poszukuje takiego na komunie córki a w H&M juz go nie ma , chętnie odkupie :-) kontak madlane1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger