poniedziałek, 2 marca 2015

Tutorial na wianek

Przepraszam bardzo, że nie wczoraj nie dodałam posta, ale nie miałam komputera, bo musiałam go oddać do przeczyszczenia (wszystko dla simsów). Już dodaję tutorial na wianek! Niestety, nie miałam już drutu, którego do niego użyłam, ale w sumie chodziło Wam chyba tylko o kwiatki, ale i tak spróbuje wszystko ładnie wytłumaczyć. 

1) Potrzebujemy:
♥ drut 
♥ bibuła 
♥ nitka
Wycinamy taki kawałek z bibuły, wycinamy na dole małe trójkąciki, żeby łatwiej było je zawijać.
2) Zwijamy kawałek tak jak na zdjęciu. Odcinamy i zawijamy nitką, żeby się nie rozwalił.

3) Mierzymy obwód głowy i odcinamy drucik, na końcu zakręcamy go, żeby powstał okrąg. Mocujemy kwiatki do niego. Ja mocowałam każdy kwiatek 2 cm drucikiem, żeby mieć pewność, że się nie rozwali, ale myślę, że jeśli ktoś się uprze nitką też da radę ;)
4) Ja nie robiłam kwiatków na całości z powodu braku drutu, jeśli ktoś będzie miał podobny problem, lub po prostu nie będzie mu się chciało robić do końca, proponuję owinąć kawałek bibuły i przykleić klejem.
I to chyba wszystko, jeśli chodzi o wianek, jest on prosty w wykonaniu, tylko trochę długotrwały. Kwiatki można ozdobić klejem brokatowym, lub ponacinać je lekko, moim zdaniem wyglądają wtedy lepiej :3



Taki szybki post, bo ferie mi się skończyły, czas na sprawdziany, kartkówki i wszystko. Ale w międzyczasie przygotowuję coś specjalnego na bloga :3 (widziałam, licznik wyświetleń wskazał powyżej 50 tys wyświetleń! Bardzo Wam dziękuję, ale to wszystko w poście, który możliwe ukażę się w tym tygodniu :3) A jeszcze postanowiłam zrobić coś ze swoją nudną ścianą, ale to tylko urywek pracy, którą ciągle dokańczam i też będzie osobny post. 





1 komentarz:

  1. Ooo, widzę Ed Sheeran <3 U mnie znajdziesz bransoletki, jestem Sherios :3
    http://cameron000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger