środa, 18 lutego 2015

Warszawa + chocker DIY i wianek

itam :3 Wróciłam już z Warszawy, mam ferie, więc przewiduje sporo postów i nowych pomysłów, inspiracji i wszystkiego, jestem bardzo pozytywnie nastawiona do wszystkiego, mam sporo pomysłów na bloga, także postaram się, żeby wszystko wyszło jak najlepiej. Dzisiaj albo jutro (zależy od youtube) wstawię filmik z koncertu, oczywiście trwa tylko 9 min, bo nie dałabym rady każdej piosenki wstawić, wybrałam takie, na których najmniej słychać jak śpiewam, ale to wszystko o koncercie napiszę jutro. Dzisiaj mam dla Was ogólnie parę zdjęć z Warszawy + chocker i wianek, zaraz wszystko wytłumaczę.
To tak ogólnie, byłam tam z moją kuzynką Marysią, było świetnie. ♥
To jest właśnie chocker, pewnie większość widziała na Tumblrze, We ♥ it i innych tego typu stronach, bo jest on teraz super modny i w ogóle. Mi się podobał wcześniej, bo moja przyjaciółka go nosiła, ale jakoś niezbyt chciało mi się go kupować czy coś i nawet nie interesowało mnie to, ale, że byłam chora i różne myśli mi przychodziły do głowy stwierdziłam, że w sumie fajnie wygląda i do zdjęć wygląda uroczo. Także poszukałam i znalazłam pełno tutoriali, jak go zrobić, niestety nie mogłam tego zrozumieć, pokazałam tutorial przyjaciółce, a ona zrobiła go w 5 min. Ja męczyłam się z tym, więc była taka kochana i narysowała mi wszystko prosto i ładnie w paincie i powiem szczerze, że jest to 10000 razy lepsze niż inne w internetach. Podzielę się tym z Wami, bo na prawdę jest to proste i fajnie wygląda. Robiłam to z takiej żyłki, jak się robi bransoletki i inne, kupiłam w chińskim za 3 zł :3
Drugą rzeczą, którą zrobiłam, jak byłam chora jest wianek. Strasznie brakuje mi słońca, kwiatów, ciepła i ogólnie wiosny, tak bardzo na nią czekam. Wianek zrobiłam z drutu i bibuły. Wyszło, jak wyszło, szału nie ma, ale może kiedyś się przyda, ładnie wygląda, jak wisi sobie na mojej ścianie.



I to chyba tyle na dzisiaj, walczę z tym filmikiem, bo coś nie chce mi się zapisać, eh. Ale oprócz tego, że to się tam zapisuje i dodaję, moje plany na dziś są takie ♥











3 komentarze:

  1. Jaki śliczny wianek. Napisz jak zrobić taki wianek. Fajnie by było:)
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A zrobisz tutorial na wianek? Bo jest mega, prosze zrob <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważyłam, że kochamy podobne książki. GNW , Love Rosie <3 Tez aktualnie czytam <3 :,)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger