czwartek, 5 lutego 2015

To nie książka

Dzisiaj doszła do mnie "To nie książka" Keri Smith 
 Zrobiłam tylko parę zdjęć, nie chcę tutaj robić z tego jakiejś serii na blogu, ponieważ przejrzałam ją i raczej są takie zadania i wszystko moi zdaniem bardziej osobiste, więc nie chcę tutaj publikować wszystkiego, tak jak z dziennkiem (dziennik zacznę bardziej nagrywać jak będzie cieplej i nie będzie śniegu, bo na razie nic nie zrobię fajniejszego), a na blogu postanowiłam wstawiać coś oprócz DIY, modeliny i innych, po prostu chcę, żeby ten blog był taki bardziej mój, w sensie, żebym pisała, albo coś troszkę o sobie, nie tylko o moim zainteresowaniu jakim jest modeliny, DIY i inne, ponieważ nie tylko to jest moją pasją. Rozumiem, że może mniej osób przez to będzie tu wchodzić, ale ten blog nigdy nie był robiony dla dużej ilości wyświetleń i w ogóle. Nigdy bym nie pomyślała, że osiągnę taki mały sukces na blogu, cieszę się, że tak daleko zaszłam, mam nadzieję, że nadal będziecie chcieli czytać, to co tu piszę :3










3 komentarze:

  1. Wygląda ciekawie! Taka seria byłaby fajna ;)

    http://fashion-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zamówiłam ! Kurczę super się zapowiada... Czekam na ten całkiem nowy styl pisania bloga. Już nie mogę się doczekać ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. To Nie Ksiązka jest świetna. Inna niz Zniszcz ten Dziennik, wydaje mi się, ze jeszcze bardziej kratywna. Świetne zadania, na które sama chyba bym w zyciu nie wpadła, jak np. zbuduj własną planetę :D No magia. Z przyjemnością będę uzupełniać :) Tobie równiez zyczę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger