sobota, 7 lutego 2015

Moje uzależnienia #1 + nowy naszyjnik i rysunek

Dzień dobry :3 
W końcu mogę częściej pisać, mam plan, żeby już regularnie pisać, tak jak mówiłam nie zawsze to będzie tylko modeliny, DIY i inne, ale postaram się, żeby Was nie zanudzić i wrzucać tu często jakieś moje wyroby. Na razie nie lepiłam, ale zrobiłam naszyjnik, konkretniej użyłam insygnii, która przyszła do mnie z passionroom'u. W zasadzie nie jest to jakiś wielki wyrób, ale strasznie mi się podoba. Oprócz tego rysunek, oczywiście syrenki. Nie podoba mi się tak bardzo, ponieważ zepsułam kolorując, a konkretniej tym, że widać kreski na skórze, ale dopiero się uczę kolorować, więc bądźcie wyrozumiali. I jeszcze dodam parę rzeczy od których niestety jestem uzależniona i je w pewnym sensie kolekcjonuję, może to trochę śmieszne, ale nic nie poradzę.
Tak, jak już mówiłam, troszkę nie wyszedł pod względem kolorowania, ale będę próbować dalej i może kiedyś mi wyjdzie.
A więc moje pierwsze uzależnienie, jak już mówiłam, to pomadki z Maybellin. Może krótko opiszę ;u;. 
Pierwsza "pink punch" jest strasznie fajna, tylko jest różowa i trochę różu zostaje na ustach, ma słodziutki zapach, w tłumaczeniu to różowy poncz. 
Druga "Menthol  dr. Rescue" ma niestety dosyć specyficzny zapach, ponieważ pachnie jak maść mentolowa, nie wiem czy kiedykolwiek byliście smarowani taką maścią, ale ja tak i ten zapach nie specjalnie mi się podoba, niestety nie zauważyłam tego, jak ją kupowałam. Ale podobno super działa na usta.
Trzecia "Cherry me", jest po prostu wiśniowa i jest cudna.
Czwarta moim zdaniem najlepsza, brzoskwiniowa.
Piątą się trochę zawiodłam, ponieważ "fierce n tangy" czyli dziki i pikantny nic mi nie mówiły, jak ja kupowałam. Zawiodłam się, bo pachnie cytryną, ale zbytnio przypomina mi jakiś środek do czyszczenia.

Drugie uzależnienie to chusteczki higieniczne, tak mam dziwne hobby, ale jak widzę jakieś super słodkie chusteczki to tak bardzo kusi. Są urocze. 
I jako ostatni naszyjnik z insygnią z Harrego Potter'a :3 
Mam nadzieję, że wpis się podobał, jutro czas na modelinę, dobranoc.



4 komentarze:

  1. Harry Potter moja miłość <3 Bardzo kreatywnie tutaj! :)
    pozdrawiam
    creativamente
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zrobiłam identyczny naszyjnik, użyłam nawet tego samego łańcuszka i kółeczka :D bardzo ładny rysunek!

    Proszę Cię zmień tło na poprzednie, to różowe niezbyt pasuje, drewno było idealne! ;))

    Pozdrawiam ciepło ~ Dacia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Syrenka jest cudowna ! *-*
    Jak byłam młodsza... Też zbierałam chusteczki ze słodkimi opakowaniami ! ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem o co chodzi z syrenką jest cudowna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger