środa, 11 lutego 2015

Modelina z pudełka #2

Witam :3
Dzisiaj kolejny post dotyczący mojego starego pudełka z modeliną, w sumie będzie to dosyć szybki post, ponieważ troszkę się pochorowałam, a muszę wyzdrowieć do koncertu Eda w piątek <3







Oprócz tego upiekłam w sobotę babeczki, które wyglądają uroczo.
Nie wiem kiedy napiszę, bo jak już mówiłam w piątek jadę do Warszawy, a na razie jestem chora i niezbyt chce mi się pisać czy robić cokolwiek. Ale wracam we wtorek i na pewno coś napiszę, choćby odnośnie koncertu. <3


3 komentarze:

  1. Babeczki rzeczywiście są urocze :) z chęcią bym zjadła ^^ a co do koncertu, to żałuję, że o nim nie wiedziałam, bo też bardzo lubię Eda :/

    Pozdrawiam serdecznie ~ Dagmara ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW piękne, jesteś naprawdę zdolna :D Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz śliczne rzeczy. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!
    http://myenchantix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger