niedziela, 1 lutego 2015

Modelina z pudełka (1)

Dzisiaj modelinowy post, tak jak już wspomniałam na fanpage'u na facebooku, znalazłam całe pudełko moich modelinowych zawieszek, figurek i wszystkiego i stwierdziłam, że to będzie dobra seria na bloga. Co niedzielę będę wstawiać parę zdjęć, niektóre będę dokańczać/przerabiać, bo w pudełku są przeróżne rzeczy, z początków, jak zaczęłam lepić i w ogóle, więc nie hejtujcie, że są brzydkie, bo to wiem, nie umiałam ładnie lepić >.< Mam nadzieję, że seria Wam się spodoba, teraz już tak bardzo generalnie i obowiązkowo zaczynam pisać na blogu, ale nie będę ograniczać się do samej modeliny. Troszkę się tu wszystko pozmienia, ale modelina zostanie. 




 Te kolczyki akurat zrobiłam dzisiaj, pewnie nie wszyscy widzieli je, ponieważ pierwsze takie zrobiłam zupełnie na początku mojego bloga, ale dzisiaj postanowiłam, że do nich wrócę. Od razu podpowiem, że wystarczy je polakierować lakierem bezbarwnym i spryskać lakierem do włosów, bo są to najzwyklejsze żelki :3







 A to chyba moje ulubione ostatnio kolczyki tasaki.


Przy okazji, ma ktoś pomysł co mogę zrobić z takimi słodkimi kwiatkami? Zupełnie nie mam pomysły, a są śliczne, liczę na jakieś kreatywne pomysły w komentarzach :3

1 komentarz:

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger