piątek, 27 lutego 2015

10 najlepszych horrów

Witam :3 Dzisiaj jeden z tych niemodelinowych postów, jako, że w końcu doszły do mnie moje spinki do włosów, które zaraz pokażę, skojarzyło mi się to z horrorami, które uwielbiam oglądać i napiszę tutaj moim zdaniem 10 najlepszych horrorów. Co do tutoriala na wianek już się robi, jutro wstawiam. Postanowiłam jeszcze raz pomęczyć się z filmikiem z koncertu i jeszcze mam nagrane wszystko do ostatniego filmiku z serii Zniszcz ten dziennik, także mam trochę pracy, postaram się wszystko jakoś niedługo ogarnąć.Nie wiem, czy nie zrobić takiej mini serii na blogu, że np. co piątek będzie moje top 10 filmów, książek, albo czegoś innego :3 Ale nie wiem, pytam Was, bo może to nudne >.<
A to moje spinki ♥
Znalazłam je na OLX, gdyby kogoś to interesowało i w sumie zapłaciłam 15zł za same spinki.



A co do horrorów, to oglądałam ich naprawdę dużo, nie umiem wybrać takie super najlepszego na świecie, bo każdy jest inny, każdy mnie czymś innym zaskakuje.

#10 KLĄTWA JESSABELLE
Opowiada o młodej kobiecie, która uległa wypadkowi, straciła chłopaka, musi wprowadzić się do ojca. W rodzinnym domu odkrywa mroczną tajemnicę związaną ze swoją zmarłą matką. Film był momentami straszny, jest dosyć dobry moim zdaniem, lekko poplątany, ale końcówka bardzo zaskakująca, więc polecam.
#9 EGZORCYZMY EMILY ROSE
Pochodząca z bardzo religijnej rodziny Emily zostaje opętana przez demony. W trakcie egzorcyzmów umiera, a księdza oskarżają o morderstwo. Podobno film oparty na faktach. Jest dobry, moim zdaniem nie jest zbyt straszny, ale zależy, co kogo straszy.
#8 SMĘTARZ DLA ZWIERZAKÓW
Film na podstawie mojego ulubionego autora Stephena Kinga, więc fabuła filmu jest świetna. Opowiada o cmentarzu, który ma nadzwyczajne właściwości, Louis postanawia wykorzystać je, kiedy ginie jego synek. Co prawda film jest z 1989 roku, ale jest świetny.
#7 NAZNACZONY
Po upadku z drabiny chłopiec traci przytomność. Będąc w śpiączce, wchodzi do świata umarłych. Zarówno 1 jak i 2 część są świetne.
#6 SINISTER
Autor powieści kryminalnych po przeprowadzce znajduje na strychu projektor ze starymi taśmami. Oglądając materiały, odkrywa szokującą prawdę o nowym domu i jego poprzednich mieszkańcach.
Przyznam się, że bałam się trochę na tym filmie.
#5 BABADOOK
Na tym filmie także się bałam, bałam się w sumie tego głosu i tego, że to było takie trochę prawdziwe. Ogólnie moim zdaniem bardzo dobry film, zapowiada się niezbyt strasznie, bo opowiada o samotnej matce z dzieckiem, mama znajduję książkę, skrywa ona okropną historię, która staje się prawdziwa. Bardzo polecam, film jest świetny.
#4 SIEROCINIEC
Mam do tego filmu bardzo duży sentyment, ponieważ to był pierwszy horror, który oglądałam, może nie jest zbyt straszny, ale historia jest naprawdę ciekawa. Laura z mężem i adoptowanym synem wprowadza się do pustego sierocińca. Ich dziecko zaczyna bawić się z niewidzialnymi kolegami.
Dałabym ten film na pierwsze miejsce, ale tyle świetnych filmów i nie wiem, który wybrać.
#3 OBECNOŚĆ 
Każdy chyba słyszał o tym filmie, moim zdaniem jest bardzo dobry, momentami trochę straszny, historia bardzo dobra, chociaż trochę oklepana. Słynna para badaczy zjawisk paranormalnych zostaje poproszona o pomoc rodzinie, którą terroryzuje potężny demon. 

 #2 CZWARTY STOPIEŃ
Podobno film oparty na faktach, co już trochę mnie straszy, ogólnie nie boję się horrorów, ale ten jest troszkę inny niż wszystkie. Nie jest o demonach, opętaniach i innych, podlega bardziej pod filmy science fiction, ale to był film, po którym na prawdę się bałam opowiada o niewyjaśnionych zjawiskach ludzi, kryjących mroczne tajemnice. Przeraża mnie to, że poniekąd wierzę w takie rzeczy, w filmie występują fragmenty prawdziwych nagrań. Naprawdę po tym filmie bałam się i miałam wiele przemyśleń.
#1 POKÓJ 1408
Film na podstawie Stephena Kinga, jak każdy musiał być dobry. Jest to film, który bardzo działa na psychikę. Mike Enslin, autor książek o zjawiskach paranormalnych, próbuje podważyć mit pokoju nr 1408. 
To tyle jeśli chodzi o moje TOP 10 NAJLEPSZYCH HORRORÓW. Chętnie poczytam, jakie horrory Waszym zdaniem są najlepsze :3 Idę męczyć się z filmikami ♥






7 komentarzy:

  1. Wow, ile horrorów, ja nie oglądałam ich.
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałyśmy obecność ;oo i 5 min krzyku więc.. no horrory nie są dla nas delikatnie mówiąc
    zapraszamy ;d
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I gdzie ten tutorial ?? ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam swojego komputera, na którym mam wszystko :c Przepraszam,wieczorem powinnam go mieć, to od razu dodam ♥

      Usuń
  4. ooo, to co lubię ^^ Moim ulubionym horrorem jest obecność :D Zostawiam obserwację, pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, masz świetnego bloga ♥
      Też zaobserwowałam :3

      Usuń
  5. Super spinki,polecam ci obejrzeć horror ,,Animal" moim zdaniem warto zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger